Augustbrud02 Skrevet 15. juni 2002 #1 Skrevet 15. juni 2002 Ville bare benytte anledningen til å skryte litt av Christiane jeg. Jeg kjøpte undertøt der for en god stund siden, og bestilte samtidig truse til settet de skulle sende meg. Jeg mottok denne og alt var såre vel. Men da jeg forrige helg skulle se at alt var i orden md undertøyet oppdaget jeg at trusen hadde en størrelse for liten. Om det er min feil eller Christianes feil er jeg ikke sikker på, men jeg sendte dem iallfall en mail hvor jeg forklarte situasjonen. Og jeg fikk en hyggelig mail tilbake om at jeg kunne returnere den og få riktig størrelse til gjengjeld (hører med til historien at den har ligget i esken hele tiden og at den selvsagt ikke var prøvd på). Synes bare det dette var utrolig god service, spesielt at jeg kunne bytte en truse og etter så lang tid. Jeg var vel egentlig veldig skyld i blemmen siden jeg ikke sjekket dette med en gang jeg mottok trusen, men men... All ære til Christiane for fantastisk kundebehandling!!
Eføya Skrevet 15. juni 2002 #3 Skrevet 15. juni 2002 Hei! 'Jeg hadde også en meget positiv opplevelse med Christiane i forrige uke. Veldig hyggelig service! Kjøpte en torselett/korsett (vet ikke helt foskjellen) der som bare er helt prima. Har hatt problemer med å finne noe som gikk under kjolen fordi den var så lav i ryggen. Men den jeg fikk kjøpt der satt perfekt!
Augustbrud02 Skrevet 16. juni 2002 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2002 Jeg kjøpte også den typen Ingvild, og den er bare kjempeflott synes jeg. Også så praktisk i og med at man kan bruke den senere under kjoler også. Nei, Christiane var en kjempeflott butikk synes jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå