AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Skal på besøk til en jeg liker veldig godt, hun er jente og har nettopp flyttet. Hva slags innflyttningsgave kjøper jeg til leiligheten hennes? Indeer og tips ønskes! -Mann Anonymous poster hash: 328fe...ec7
OppNedPåAlt Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Typisk er vel en blomst, sånn potteplante. Orkideer er jo standard. En flaske vin er også bankers tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Bak noen gode kjeks eller boller og kjøp en fin kakeboks! Er du elendig på kjøkkenet, kan du kjøpe en fin blomst. Anonymous poster hash: 77892...042
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Skal på besøk til en jeg liker veldig godt, hun er jente og har nettopp flyttet. Hva slags innflyttningsgave kjøper jeg til leiligheten hennes? Indeer og tips ønskes! -Mann Anonymous poster hash: 328fe...ec7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Bak noen gode kjeks eller boller og kjøp en fin kakeboks! Er du elendig på kjøkkenet, kan du kjøpe en fin blomst. Anonymous poster hash: 77892...042 Takk, det var veldig smart. Neida, er en god kokk, men baker, nja, det går vel bra til slutt. Anonymous poster hash: 328fe...ec7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #6 Skrevet 5. februar 2014 Typisk er vel en blomst, sånn potteplante. Orkideer er jo standard. En flaske vin er også bankers tenker jeg. For standard og kjedelig synes jeg. Anonymous poster hash: 328fe...ec7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå