Gjest Bertine Skrevet 24. mai 2004 #1 Skrevet 24. mai 2004 hei alle medbruder! endelig fikk jeg bestemt meg for bukett! hadde egentlig bestillt en dråpe bukett, men den ble fryktelig dyr og var i grunn alt for stor for lille meg. her er den jeg nå har bestillt: http://www.bernzonsblommor.nu/view_image.a...%20i%20buketten kommentarer??
9na Skrevet 24. mai 2004 #3 Skrevet 24. mai 2004 Virkelig fin (og nesten identisk som den jeg ser for meg at jeg skal ha)!
Tosca Skrevet 24. mai 2004 #4 Skrevet 24. mai 2004 9na skrev: Virkelig fin (og nesten identisk som den jeg ser for meg at jeg skal ha)! Jeg også, bare at min blir med røde roser og uten perler. Jeg skal ha samme grønne pynten. Kjempelekker bukett, bertine!
Gjest Bertine Skrevet 24. mai 2004 #6 Skrevet 24. mai 2004 he he..takk, må si jeg falt pladask da jeg kom over den på nettet, og for rett til blomsterdekoratøren med bilde hun sa det var vanlig at bruder kom både 2 og 3 ganger og ombestemte seg... men nå er jeg sikker!!! har dere bilder å vise frem??
Cajsa Skrevet 24. mai 2004 #8 Skrevet 24. mai 2004 Veldig fin bukett! Og søt brud med lyse pastellfarger.. Likte spesielt det grønne!
*Lene* Skrevet 24. mai 2004 #10 Skrevet 24. mai 2004 Ikke ofte jeg bruker ordet nydelig...men nå gjør jeg det :-)
Gjest MrsL Skrevet 24. mai 2004 #11 Skrevet 24. mai 2004 :-) Den er en av de valget sto mellom for meg også. Den er helt fantastisk nydelig.
magnhild Skrevet 24. mai 2004 #13 Skrevet 24. mai 2004 Den var utrolig fin! *legge til favoritter* Noe sånt vil jeg også ha, men bare med hvite eller champagne roser. Virkelig lekker!!!
Lullu Skrevet 24. mai 2004 #15 Skrevet 24. mai 2004 Nydelig!! Flotte detaljer! Om jeg skulle ha rund bukett, ville jeg valgt en slik en! Eller en rund bukett som henger i perlesnor (hadde bilde av den, men kan ikke finne den igjen......) Passer best med lange buketter til meg. Er 1.78 m høy + helhøyde :-) Og det passer bedre med en lengre bukett til kjolen. Håper jeg blir fornøyd med resultatet også :-)
Seterjenta Skrevet 25. mai 2004 #19 Skrevet 25. mai 2004 Jeg falt også for den når jeg så den på nett første gang...så den ligger lagret i brudebukett-mappa mi Men jeg vil ha mørke røde roser, da... Har ikke bestemt meg for type enda (og trenger heller ikke å gjøre det enda...) Hvilken kjole skal du ha til?
Gjest Bertine Skrevet 26. mai 2004 #20 Skrevet 26. mai 2004 jeg skal ha en to-delt kjole m korsett topp og langt slep på skjørtet. den er en varm gylden farge og med noen nydelige broderier på overdelen og llangs kanten nede på skjørtet. den ligner denne, men er i en annen farge.. http://www.modeca.no/holland/enchede/modec...E/3523A_800.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå