Gå til innhold

Slapp, svimmel og svak


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg mye sliten om dagen. Jeg vil nesten ikke ut av sengen. Kan sove uendelig. Kan fint sove litt på ettermiddagen, for så å sove hele natten. Svimmel når jeg reiser meg opp. Jeg drikker vanlig mendgde kaffe, en kopp om dagen. Jeg røyker ikke. Jeg beveger meg ikke mer eller mindte enn før. Jeg går noen dager i uken, og litt jogging innimellom. Drikker en del vann.

Har også litt sånn tung pust for tiden. Sitter mye og skriver. Kjennes ut som om jeg har en potet i halsen jeg ikke helt får til å svelge av og til. I det siste orker jeg knapt å trene. Orker ikke mye.

Spiser:

Smoothie med frukt, melk, bær og yoghurt

En elle 2 brødskiver

Litt midaag

Kanskje snop

Te

Også sover jeg tungt helt til 9-10 neste dag



Anonymous poster hash: ccd35...7e4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde blitt slapp, svimmel og svak jeg også om jeg ikke hadde spist mer enn det der.



Anonymous poster hash: 7d344...e21
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt slapp, svimmel og svak jeg også om jeg ikke hadde spist mer enn det der.

Anonymous poster hash: 7d344...e21

Kanskje det er for lite mat da. Jeg har tenkt det kan bli mye karbohydrater på meg. Jeg har nok ikke den beste rutinen på mat. Blir fort en pizza til middag og har jeg salat blir desserten litt potetgull. Innrømmer at jeg spiser dårlig halve uka og forsøker å spise veldig sunt ca. halve uka, med fisk og grønnsaker osv.

Det rare er at jeg har ikke gjort noe med kostholdet. Det har vært sånn de siste 2 årene, så undres litt om smellen kan komme nå?

Jeg spiser litt mindre nå om dagen, fordi jeg rett og slett står opp såpass sent. Sliter med å komme meg opp tidligere. Jeg har tom lagt på meg den siste måneden.

Ble tipset om at jeg kunne ha jernmangel. Andre forslag?

Anonymous poster hash: ccd35...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som jernmangel, eller mangel på flere viktige vitaminer/mineraler. Ta blodprøve hos legen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...