AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Sjekket meg for et år siden hos tannlegen med panorama røntgen, har to visdomstenner oppe og ingen nede. Men da hadde de ikke begynt å vokse ut. Jeg er 22 år. De siste dagene har jeg kjent en rar litt vondt kløende ubehagelig smerte i tannkjøttet på høyre side oppe. I dag kjenner jeg at det er en slags klump i tannkjøttet som er hard, den er over den nest bakerste tannen i tannkjøttet. Er dette visdomstannen som vokser seg skeivt ut? Eller hva annet kan det være? Skal på legen i morgen, kan jeg be han se på det, eller må jeg til tannlegen? Noen som har opplevd lignende og vet hva det kan være? Anonymous poster hash: e3273...c54
tratrins Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Var omtrent sånn det føltes da jeg fikk mine visdomstenner også! Kan hende at tannkjøttet er litt hovent sånn at det virker som om den vokser litt over tanna foran? Får håpe det for lommebokens skyld i hvert fall! Legen kan sikkert ta en liten titt hvis du spør
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå