AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Jeg kommer muligens for å bli beskyldt for å fiske etter komplimenter. Det er IKKE min intensjon. Tro hva dere vil. Faktum er bare det at jeg har et problematisk forhold til kroppen min. Er bare 163 cm høy, og bruker S (34/36) i klær. Allikevel føler jeg meg "liten og rund". Når jeg ser meg i speilet ser jeg en lubben jente, men tar jeg på meg selv, får jeg så vidt tak i noe på magen min. De rundt meg mener jeg er liten og nett, men jeg klarer ikke tro på dem, etter som jeg ser noe helt annet. Så jeg spør her, på jakt etter et oppriktig svar: ser jeg like kraftig ut som jeg selv har inntrykk av? Særlig hodtepartiet synes jeg har en merkelig form... Igjen: jeg er ikke ute etter komplimenter, jeg vil bare ha en ærlig og oppriktig mening fra objektive mennesker. Jeg er sliten av å ikke være fornøyd med min egen kropp, og trenger å vite om det kun sitter i hodet, eller om jeg må trene oftere og på en annen måte. Anonymous poster hash: a7079...81c
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 psykolog Anonymous poster hash: fbabe...7a7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Syns du såg heilt vanlig ut. Verken tjukk eller mager. Du har den nordiske kroppstypen, med smale hofter, lite definert midje og kraftigare overkropp enn underkropp. Vanskelig å kle seg, men du får tenke på det litt som at du har kroppstypen til Pamela Anderson! Anonymous poster hash: c6ceb...888 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 psykolog Anonymous poster hash: fbabe...7a7 Uenig. Å være misfornøyd med kroppen sin er ikke et psykriatisk tilfelle, men en del av å være jente/dame anno 2014. Anonymous poster hash: c6ceb...888 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Du ser helt super ut du! Men at du bruker strs 34 stemmer ikke. Så hvis du vil ha ærlige svar så må du vær ærlig selv først. Anonymous poster hash: eaa76...484 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #6 Skrevet 5. februar 2014 Du ser helt super ut du! Men at du bruker strs 34 stemmer ikke. Så hvis du vil ha ærlige svar så må du vær ærlig selv først.Anonymous poster hash: eaa76...484 TS kan fint bruke 34. Kroppen hennes ligner litt på venninna min sin og hun bruker alltid S og XS. Anonymous poster hash: c6ceb...888 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #7 Skrevet 5. februar 2014 Du har jo slanke og fine bein. Store fine bryster har du også. Ikke mye midje, men det er det ikke mange som har. Vanskelig å få et helhetlig bilde av deg når du tar bildet på den måten. Ut fra det jeg ser har du en vanlig kropp hvor jeg personlig ville ha fremhevet fine legger og ben. Du er veldig heldig som har stopre bryster, så de kan du fremheve på en diskret måte. Anonymous poster hash: 5bf66...9cb 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #8 Skrevet 5. februar 2014 Du er ikke tynn men heller ikke tykk. Vil si du ligger midt på. Du ser flott ut! Anonymous poster hash: 10416...126
lille-lure Skrevet 5. februar 2014 #9 Skrevet 5. februar 2014 Du er ikke tykk. Du har nok litt mere fett enn muskler, enn hva du burde ha. Ikke meningen å være spydig. Jeg ser nesten helt lik ut som deg 1
Gjest Coolaid Skrevet 5. februar 2014 #10 Skrevet 5. februar 2014 Du ser absolutt ut som kjærestemateriale. Opp med selvtilliten.
Leonia Skrevet 5. februar 2014 #11 Skrevet 5. februar 2014 Du har en veldig normal kropp Ts! Om du virkelig tenker så mye på dette med å se annerledes ut, så hvorfor ikke gjøre noe med det? Begynn å tren, da får du automatisk mer selvtillit Finn en treningsform som du synes er gøy, så kan du holde deg i form, ha det gøy og samtidig få bedre selvtillit. 2
Gjest crazycatlady Skrevet 5. februar 2014 #12 Skrevet 5. februar 2014 Syns du ser kjempefin ut jeg TS! Fine pupper og bein. Du er heldig! Men jeg har det selv likedan med kroppen min som deg. Er 7 cm høyere og bruker ca samme str, men er nærmere 36 enn 34. Har litt for mye fett på mage, rumpe og lår selv om jeg egentlig ikke er tykk. Hater kroppen min og tør ikke kle av meg for samboeren uten å skru av lyset en gang. Så jeg forstår hvordan du har det. Men du skal ikke ha dårlig selvtillit for kroppen din, du er kjempefin!
Gjest Runforit Skrevet 5. februar 2014 #13 Skrevet 5. februar 2014 Du har en normal kropp med lite muskler. Om du ikke føler deg vel så fikses dette raskt med godt kosthold og trening så du får en høyere muskelmasse og lavere fettprosent. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #14 Skrevet 5. februar 2014 Du ser helt normal ut. I og med at du har tatt bildet ovenfra og ned så virker du nok større i overkroppen på bildet enn det du i realiteten er. Om jeg skal ta frem det kritiske blikket så har du ikke mye midje og skryte av, og det ser ut som om du har lovehandles (beklager, men du ba meg være ærlig). Om du er misfornøyd med hvordan du ser ut så har du sånn i hovedsak tre valg: 1. Gjøre ingenting og fortsette og være misfornøyd. 2. Lære å godta og akseptere kroppen din slik den er. 3. Gjøre endringer i kosthold/trening for å endre kroppen. Går vel også an å kombinere 2 og 3, å både jobbe med det psykiske og det fysiske. Anonymous poster hash: f26db...d7b 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #15 Skrevet 5. februar 2014 Uenig. Å være misfornøyd med kroppen sin er ikke et psykriatisk tilfelle, men en del av å være jente/dame anno 2014. Anonymous poster hash: c6ceb...888 Trådstarters kropp er lekker, men hennes negative innstilling til egen kropp er så turn-off. Jeg ville aldri hatt en kjæreste med så syke tanker om egen kropp. Negativt selvbilde er så usexy. En flott kropp kan ikke kompensere for det. Anonymous poster hash: e2578...943 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #16 Skrevet 5. februar 2014 Jeg bruker strl 34, jeg er 155cm og veier 45kg. Ut i fra bildet kan du umulig bruke den størrelsen. Jeg vil ikke kalle deg tynn/slank, men helt alminnelig. Nå var jeg dønn ærlig, og regner med at det er det du vil vi skal være. Anonymous poster hash: a705f...a1c 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #17 Skrevet 5. februar 2014 Syns du bør gå opp en størrelse i klær, jeg. Er ikke at du er feitere enn du tror eller noe, men når man absolutt skal ha på seg den minste mulige størrelsen ser man jo litt feitere ut. 34 ser trangt ut på deg. Min mening Anonymous poster hash: b1694...fa3 2
Gjest Ketchupjenta Skrevet 5. februar 2014 #18 Skrevet 5. februar 2014 Ååå jeg forstår deg så godt! Du aner ikke. Sliter selv enormt med kroppsbildet mitt. Sender mange varme klemmer til deg Gjerne send meg melding om du vil prate!
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #19 Skrevet 5. februar 2014 Du ser helt normal ut. Men vil råde deg til å droppe thightsen må ærlig si at det passet ikke kroppsformen din, hadde heller gått for skinny jeans etc. Ang din usikkerhet på kroppen din så kan en ide være å begynne på treningssenter, man får mye bedre selvtillit av å trene og man føler seg bra.Anonymous poster hash: c5d1b...bf8
Gjest BettyBoop Skrevet 5. februar 2014 #20 Skrevet 5. februar 2014 Jeg kommer muligens for å bli beskyldt for å fiske etter komplimenter. Det er IKKE min intensjon. Tro hva dere vil. Faktum er bare det at jeg har et problematisk forhold til kroppen min. Er bare 163 cm høy, og bruker S (34/36) i klær. Allikevel føler jeg meg "liten og rund". Når jeg ser meg i speilet ser jeg en lubben jente, men tar jeg på meg selv, får jeg så vidt tak i noe på magen min. De rundt meg mener jeg er liten og nett, men jeg klarer ikke tro på dem, etter som jeg ser noe helt annet. Så jeg spør her, på jakt etter et oppriktig svar: ser jeg like kraftig ut som jeg selv har inntrykk av? Særlig hodtepartiet synes jeg har en merkelig form... Igjen: jeg er ikke ute etter komplimenter, jeg vil bare ha en ærlig og oppriktig mening fra objektive mennesker. Jeg er sliten av å ikke være fornøyd med min egen kropp, og trenger å vite om det kun sitter i hodet, eller om jeg må trene oftere og på en annen måte. Anonymous poster hash: a7079...81c dette er bare i ditt hode kjære deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå