AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 I de siste 2-3 ukene nå så har jeg fått så trang skjede, den er veldig skrukkete, men glatt! Også er det et ekkel belegg der. Jeg og samboer er prøvere og vi trodde vi var gravide! Så fikk jeg mensen, så snakket jeg med kusina mi om dette og ho hadde blødninger de 3-4 første mnd av svangerskapet. Så ho ba meg ikke om å miste håpet enda pga jeg fikk da mensen som var merkelig i starten, men fortsatte som vanlig og varte 1-2 dager mindre enn vanlig. Jeg har da ikke testet meg etter mensen fordi jeg ikke får penger før til fredag. Så venter til da. Men er det noen grunn til at skjeden blir sånn? Jeg og samboer har ikke hatt sex siden den gang og hvis jeg er gravid, så klarer vi jo det. Men hva kan det være hvis det ikke er noe der? Sopp er utelukket. Fant ikke noe annet på nettet enn graviditet. Leste også at det var noen som testet seg fordi dem hadde trangere skjede og de fikk positiv test. Skal jeg bare vente å se på testen til fredag/lørdag? Anonymous poster hash: 71917...ea4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 EKKEL INFO!! Jeg bare advarer hvis ingen vil lese. Men før og etter mensen så har jeg sliti med en ekkel slim og blod i skjeden. I går da jeg var på do, kom det levra blod på papiret samtidig slim. Dette skal da ikke komme uten videre? 6 dager til eggløsning. Men dette slet jeg faktisk med en uke før mensen kom, og like etter. Anonymous poster hash: 71917...ea4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 VI er gravide? Menn blir ikke gravide. Anonymous poster hash: a221a...b76 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #4 Skrevet 6. februar 2014 VI er gravide? Menn blir ikke gravide. Anonymous poster hash: a221a...b76 Går det ikke ann å se bort ifra det og heller la andre svare hvis dem vet hva det kan være?! Anonymous poster hash: 71917...ea4 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #5 Skrevet 7. februar 2014 Ingen? Anonymous poster hash: 71917...ea4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #6 Skrevet 7. februar 2014 Det er ingen som vet om hverken dere eller du er gravid. Kan du ikke bare ta en test? Anonymous poster hash: 9fad9...9d0
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #7 Skrevet 7. februar 2014 Det er ingen som vet om hverken dere eller du er gravid. Kan du ikke bare ta en test? Anonymous poster hash: 9fad9...9d0 Skal ta en test i morgen. Men lurte ikke på om jeg er gravid, men om det kan være det eller noe annet pga den trange skjeden, og jeg har hatt blod og mye slim i skjeden de siste dagene nå, kommer ikke noe på bindet, men når jeg tørker meg. Også har jeg begynt å få smerter i høyre side av magen. Anonymous poster hash: 71917...ea4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #8 Skrevet 7. februar 2014 Kan det være begynnelsen på mensen, eller en infeksjon? Synes ikke det høres ut som graviditet med blod og slim. Tranghet kan være at vevet er hovent grunnet infeksjon (sopp, klamydia, bakteriell vaginose m.m).Anonymous poster hash: 9929d...16d
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #9 Skrevet 8. februar 2014 Kan det være begynnelsen på mensen, eller en infeksjon? Synes ikke det høres ut som graviditet med blod og slim. Tranghet kan være at vevet er hovent grunnet infeksjon (sopp, klamydia, bakteriell vaginose m.m).Anonymous poster hash: 9929d...16d Eggløsningen min er om 3-4 dager. Jeg bare lurer, fordi jeg syntes det er så rart.. Jeg har vært sjekket for klamydia, både jeg og samboer og han er den første min. Jeg leste et sted der en lege hadde skrevet at det var ikke noe særlig som gjorde skjeden trangere/mindre av seg selv så lenge det ikke var noe med graviditet å gjøre. Kanskje jeg husker feil. Men jeg har akkurat gått på penicillin kur mot UVI og en betennelse jeg hadde i huden. Så det ble borte. Jeg skal se det ann, kontakte lege hvis det ikke gir seg. Har ikke hatt noe mer enn litt på papiret i dag. Mest slim. Hørt også at hvis man har slim, så er man mer fruktbar? Anonymous poster hash: 71917...ea4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #10 Skrevet 8. februar 2014 Joda, man kan få mer slim under eggløsnong. Noen påstår at enkelte fåt bittelitt blod også, når eggsekken brister og egget slippes ut. Pencillinkur kan gi sopp, dersom det er sårt, rødt, kløende. Trangere skjede pga graviditet har jeg aldri lest noe sted, men man skal aldr si aldri. Lykke til med prøvingen! Anonymous poster hash: 9929d...16d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå