Gå til innhold

Damer over 40+ Hvor ofte onanerer dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og hvordan onanerer dere og hvor gammel er dere? Jeg har sett litt på forskjellige forumer at kvinner over 40 onanerer også, har vanskelig for å tro at foreldrene mine gjør sånt.. Hehe men er vell normalt!

Anonymous poster hash: fc3f2...6fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 47 og onanerer stort sett hver dag. Sikkert fordi jeg er singel, og vant til et forhold med mye sex. Fin måte å få ut stress på også :) Jeg bruker ingen hjelpemidler.

Skrevet

Kvinner over 50 onanerer også. Hvordan er ikke så interessant - viktigere er det for deg at du kan glede deg til å nyte den kvinnen du lever med et godt sexliv når dere er i den alderen. Dine foreldre har forhåpentligvis et godt sexliv.

Skrevet (endret)

.

Endret av Sharp
Gjest Lille-pus
Skrevet

Og hvordan onanerer dere og hvor gammel er dere? Jeg har sett litt på forskjellige forumer at kvinner over 40 onanerer også, har vanskelig for å tro at foreldrene mine gjør sånt.. Hehe men er vell normalt!

Anonymous poster hash: fc3f2...6fa

Helt riktig, - det er helt normalt.

Det som derimot ikke er like normalt er å spørre folk om hvordan og hvor gamle de er, - så det kan du glatt glemme å få noe svar på.

• Liker 2
Skrevet

Helt riktig, - det er helt normalt.

Det som derimot ikke er like normalt er å spørre folk om hvordan og hvor gamle de er, - så det kan du glatt glemme å få noe svar på.

Hvorfor svarer du i tråden da? Det er da et ganske normalt spørsmål å stille i et seksualitetsforum, synes du ikke?

Anonymous poster hash: 8783c...3db

• Liker 1
Skrevet

Tipper 40 først om noen månender - men gud bedre så sinnsvakt sprengkåt jeg er! Hele tiden! Verre enn i tenåra/tidlig 20-åra. Onanerer par gang for dagen nå, kjæresten bør komme seg hjem snarest...!

Anonymous poster hash: bf7aa...fbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...