AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Og hvordan onanerer dere og hvor gammel er dere? Jeg har sett litt på forskjellige forumer at kvinner over 40 onanerer også, har vanskelig for å tro at foreldrene mine gjør sånt.. Hehe men er vell normalt! Anonymous poster hash: fc3f2...6fa
Gjest rådyr Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Jeg er 47 og onanerer stort sett hver dag. Sikkert fordi jeg er singel, og vant til et forhold med mye sex. Fin måte å få ut stress på også Jeg bruker ingen hjelpemidler.
Havbris Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Kvinner over 50 onanerer også. Hvordan er ikke så interessant - viktigere er det for deg at du kan glede deg til å nyte den kvinnen du lever med et godt sexliv når dere er i den alderen. Dine foreldre har forhåpentligvis et godt sexliv.
Ane Rikke Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 (endret) . Endret 7. februar 2014 av Sharp
Gjest Lille-pus Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Og hvordan onanerer dere og hvor gammel er dere? Jeg har sett litt på forskjellige forumer at kvinner over 40 onanerer også, har vanskelig for å tro at foreldrene mine gjør sånt.. Hehe men er vell normalt!Anonymous poster hash: fc3f2...6fa Helt riktig, - det er helt normalt. Det som derimot ikke er like normalt er å spørre folk om hvordan og hvor gamle de er, - så det kan du glatt glemme å få noe svar på. 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #6 Skrevet 7. februar 2014 Helt riktig, - det er helt normalt. Det som derimot ikke er like normalt er å spørre folk om hvordan og hvor gamle de er, - så det kan du glatt glemme å få noe svar på. Hvorfor svarer du i tråden da? Det er da et ganske normalt spørsmål å stille i et seksualitetsforum, synes du ikke? Anonymous poster hash: 8783c...3db 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #7 Skrevet 7. februar 2014 Tipper 40 først om noen månender - men gud bedre så sinnsvakt sprengkåt jeg er! Hele tiden! Verre enn i tenåra/tidlig 20-åra. Onanerer par gang for dagen nå, kjæresten bør komme seg hjem snarest...! Anonymous poster hash: bf7aa...fbe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå