Gå til innhold

Ecuador eller Honduras?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor ville du dratt og hvorfor? Valgets kvaler :klo:

Vurderer 4-5 uker en av stedene til sommeren, gjennom et frivillighetsbyrå kalt "love volunteers".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor Honduras?

Vil ha flere meninger! Må jo være flere reiseglade/vante her! Bring it on :rodmer:

Skrevet

Har bare vært i Honduras selv, men personlig ville jeg nok valgt Ecuador. Grunnen er beliggenheten til Andesfjellene, som gjør landet mer variert. Man har både Amazonas inners i landet, høye fjell i midten og lavland ved kysten, pluss kort vei til Galapagosøyene (om du får mulighet til å reise litt lengre)! Jeg reiste gjennom Mellom-Amerika med buss, og var da innom Honduras. Opplevde ikke noe negativt der, men kan ikke si at det ble favorittlandet heller. Øyene oppe ved nordkysten (Utila) er nokså fine om du liker dykking da.. Hmm, men det spørs jo helt hvilke interesser du har selv og da ;)

Skrevet

Har bare vært i Honduras selv, men personlig ville jeg nok valgt Ecuador. Grunnen er beliggenheten til Andesfjellene, som gjør landet mer variert. Man har både Amazonas inners i landet, høye fjell i midten og lavland ved kysten, pluss kort vei til Galapagosøyene (om du får mulighet til å reise litt lengre)! Jeg reiste gjennom Mellom-Amerika med buss, og var da innom Honduras. Opplevde ikke noe negativt der, men kan ikke si at det ble favorittlandet heller. Øyene oppe ved nordkysten (Utila) er nokså fine om du liker dykking da.. Hmm, men det spørs jo helt hvilke interesser du har selv og da ;)

Takk for utfyllende svar :) Hehe, problemet er at begge land lokker. Dykking, historie, kultur, natur- og dyreliv er alfa og omega, jeg vil ha alt <3. Tror nesten jeg bare får ta "elle, melle" og dermed reise 1-2 uker etter frivillighetsarbeidet. Vil se så mye! Og Galapagos måå jeg se. Nesten så jeg valgte Ecuador kun på grunn av det ;) Vanskelig det her.

• 2 uker senere...
Skrevet

Trenger flere svar! Jeg aaaner ikke hvilke av stedene jeg vil til, flere erfaringer???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...