Gå til innhold

Rik av å være postbud?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leste om en fyr som tjente over 1 mill i året av å være postbud. Han var riktignok effektiv, men jeg trodde postbud var dårlig betalt. Noen som vet hva normal lønn er for postbud?



Anonymous poster hash: 014d8...a67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si 340-350.000 per postrute. Tjener man over en mill i året har man 3 ruter, så man har i praksis 3 stykk 100% stillinger. Det er mange som har litt over en rute, så da tjener man feks 450-500.



Anonymous poster hash: 9bd96...e70
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si 340-350.000 per postrute. Tjener man over en mill i året har man 3 ruter, så man har i praksis 3 stykk 100% stillinger. Det er mange som har litt over en rute, så da tjener man feks 450-500.

Anonymous poster hash: 9bd96...e70

Takker for svar. Ble faktisk litt overrasket over at det er så godt betalt. Vet hvor jeg skal søke jobb nå. Har tenkt på å kjøre budbil lenge, men postbud virker like greit. Om jeg får jobb er jo en annen sak..De har sikkert de de trenger.

Anonymous poster hash: 014d8...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leverer avisen for aftenposten. 350000 per rute her er ihvertfall for mye.

Jeg kjører ut 3 ruter og tjener ca 400000 i året. Starter kl 24 og er ferdig 04:30. Bruker altså 1,5 t per rute. Vanligvis bruker man 2-2,5 t på en rute, men jeg er kjapp!
Ikke så verst synes jeg. Kun 4,5 t jobb i døgnet, slipper å se og jobbe med sure tryner og jeg er i kjempeform. Bruker bil ja, men i mellom blir det mye løping.
Akkurat nå sitter jeg å ser på alle idiotene som kjører i kø ut Oslo. haha! Glad jeg slipper den greia. Og siden jeg bor nærme trykkeriet så blir det liten dødtid til og fra jobb og. Uansett..om natten er de tikke mye trafikk i Oslo.
Hadde før en "fin jobb" på kontor. Men ble drittlei alt. Trives mye bedre nå. Styrer meg selv og slipper å kaste bort for mye tid til å tjene inn det daglige brød.


Anonymous poster hash: a7fbb...7aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leverer avisen for aftenposten. 350000 per rute her er ihvertfall for mye.

Jeg kjører ut 3 ruter og tjener ca 400000 i året. Starter kl 24 og er ferdig 04:30. Bruker altså 1,5 t per rute. Vanligvis bruker man 2-2,5 t på en rute, men jeg er kjapp!

Ikke så verst synes jeg. Kun 4,5 t jobb i døgnet, slipper å se og jobbe med sure tryner og jeg er i kjempeform. Bruker bil ja, men i mellom blir det mye løping.

Akkurat nå sitter jeg å ser på alle idiotene som kjører i kø ut Oslo. haha! Glad jeg slipper den greia. Og siden jeg bor nærme trykkeriet så blir det liten dødtid til og fra jobb og. Uansett..om natten er de tikke mye trafikk i Oslo.

Hadde før en "fin jobb" på kontor. Men ble drittlei alt. Trives mye bedre nå. Styrer meg selv og slipper å kaste bort for mye tid til å tjene inn det daglige brød.

Anonymous poster hash: a7fbb...7aa

Haha, så chill ;P Hvilke dager jobber du da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så chill ;P Hvilke dager jobber du da? :)

6 dager i uken. fri annenhver helg

Anonymous poster hash: a7fbb...7aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

Flere med postbud erfaring?



Anonymous poster hash: b73e3...621
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...