Gå til innhold

Normalvekt=tjukk.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå som jeg har kommet meg opp i normalvekt får jeg kommentar på at jeg er tjukk. Jeg vurderer nå å stupe ned i vekt, det er jo når jeg er i følge denne

Bmi-kalkulatoren som viser undervekt at ingen kommenterer vekten min og ikke blander seg i at jeg må opp i vekt. Blir så forvirret jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKKE hør på de som påstår at du er tjukk. Om du er innenfor normal BMI, så forsøk å få fokus over på å spise normal sunt og trene, og ha det godt med kroppen din.

Skrevet

Hvor mye viser BMI kalkulatoren?

Alle kropper er forskjellige. Selv er jeg undervektig ifølge BMI-målingen, men langt ifra sykelig tynn. Tviler riktignok på at du er særlig tykk om du ligger innenfor "normalvekt".

Og i stedet for å rase ned i vekt, som du selv sier, bør du heller fokusere på et sunnere kosthold og mosjon. En frisk kropp er en vakker kropp. Uansett hva slags dumme kommentarer enkelte klarer å lire av seg.

• Liker 2
Skrevet

Hvor mye viser BMI kalkulatoren?

Alle kropper er forskjellige. Selv er jeg undervektig ifølge BMI-målingen, men langt ifra sykelig tynn. Tviler riktignok på at du er særlig tykk om du ligger innenfor "normalvekt".

Og i stedet for å rase ned i vekt, som du selv sier, bør du heller fokusere på et sunnere kosthold og mosjon. En frisk kropp er en vakker kropp. Uansett hva slags dumme kommentarer enkelte klarer å lire av seg.

20,8.

Skrevet

Hvor får du slike kommentarer? Her på forumet blir man alltid kalt feit/lubben/dvask/overvektig hvis man er normal. :bond:

Skrevet

20,8.

Da er du definitivt ikke tykk! Lukk ørene for tåpelige kommentarer :)

Skrevet

Hvor får du slike kommentarer? Her på forumet blir man alltid kalt feit/lubben/dvask/overvektig hvis man er normal. :bond:

En i familien min.

Skrevet

20,8.

Og min er på 23,2, og jeg er langt ifra overvektig.

Anonymous poster hash: 2a94c...1c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...