Gå til innhold

trenger en kvinnes råd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!:) jeg å dama mi har et utrolig heftig sex-liv. Vi har nå så stor tollit til hverandre å vi kjenner hverandre såpass bra at vi vet hva hverandre liker å ikke. Jeg vet at hun ELSKER at jeg tar meg god tid når jeg slikker/fingrer henne før vi har sex. Jeg elsker å gjøre det selv, blir kåt(ere) av det faktisk. Ikke uvanlig det! Jeg går ned på henne så ofte som mulig. Hun sier hun liker å suge og har null problem i og gjøre det men at hun hater sperm. Hittil på nesten et år kan jeg telle på en hand hvor mange ganger hun har sugd meg som en del av forspill. Gjør ikke meg noe. MÅ jo ikke ha blowjobs heller, men nå i det siste har vi prøvd bondage. Det var herlig! Men siden hun sier hun liker å suge kan jeg da (som den dominante) bare be hun om å suge meg? Vi har jo passord og lignende å da snakker jeg ikke om at jeg skal la hun ligge i senga mens jeg puler hun i kjeften men at jeg ber hun sette seg på kne å gjøre det så hun får bestemt selv hvordan hun vil gjøre det? Hun sa nemlig at neste gang vi skulle prøve bondage skulle hun være dominerende og da skulle hun ta igjen med taktikken jeg brukte. Nemlig tease mest mulig til du rett og slett ber om å få komme. Også sa hun at hun skulle gjøre det hun gjorde sist hun sugde meg. Nemlig bruke tennene løst rundt pikhodet. Det var helt drøyt. Så ettersom hun faktisk vil gjøre sånt uten at jeg har bedt hun om det vil det da si hun vil ellers også? Jeg har sagt at suging er ikke noe du MÅ gjøre på meg. Klarer meg fint uten også, men skal ærlig inrømme at det hadde ikke gjort noe om hun hadde gjort det flere ganger ! What to do?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det opp med henne før dere har sex.

Når det er så mye usikkerhet bør dere uansett snakke sammen om hva som er greit og hva som går utenfor grensene.

• Liker 5
Skrevet

Kan det hende hun føler hun ikke gjør en god jobb når hun gjør det? Ettersom jeg sa hun ikke måtte suge meg? Jeg sa det etterhun hadde sugd meg ttidligere men jeg sa det i beste mening. Hun har dårlig erfaring med tidligere typer som har sprutet i munnen hennes selv om hun har sagt hun hater det til de også. Så forstår jo at hun har problemer å stole helt på meg også.

Gjest Inferno
Skrevet

Dette må du nesten ta med henne. Seriøst.

• Liker 2
Skrevet

Dette må du nesten ta med henne. Seriøst.

Visste det. Men var litt flaut å spørre om hun liker å suge eller ikke:o Men hun sa hun likte det :O Takker for råd alle sammen! :)

Skrevet

Hun liker det nok da hun har sagt det :)

Anonymous poster hash: 3aff7...584
  • Liker 1
Gjest Whitestripes
Skrevet

Hvordan folk kan drive med bondage når de ikke engang klarer å snakke sammen, går over min forstand. Snakk med henne!

• Liker 4
Skrevet

Off topic, men du vet at "å" er før verb, mens "og" er et bindeord, ikke sant?

Anonymous poster hash: c9e40...451
Skrevet

Ja jeg vet det, men jeg driter i å skrive så nøye her. regner med at folk ikke skal rette det jeg skriver på nettet, tok tydeligvis feil -.-" Men ja vi har såvidt prøvd som jeg har sagt :P vi har bare såvidt begynt :) Jeg har bare stusset over dette lenge og ville ha andres meninger om det før jeg tok det opp med henne, har alt pratet med hun og det viste seg at jeg hadde rett :) Kunne vært et skjult kvinnelig budskap der om at hun ikke likte det i det hele tatt også at om jeg hadde spurt hadde hun følt seg tvunget til å gjøre det osv om dere skjønner ? uansett har vi pratet om det, jeg sa bare rett ut at om du ikke liker det, trenger du ikke gjøre det. Det er digg, men det er andre ting du gjør som er herlig de også, så jeg klarer meg fint uten om du helst vil slippe! :) Men hun svarte kjapt å sa at hun likte det! :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg foretrekker at mannen spør om jeg kan suge han. Jeg kan godt gjøre det uten at han spør, men så tørr ikke jeg alltid å ta initiativet...

Anonymous poster hash: 10cad...f39
Skrevet

Jeg foretrekker at mannen spør om jeg kan suge han. Jeg kan godt gjøre det uten at han spør, men så tørr ikke jeg alltid å ta initiativet...

Anonymous poster hash: 10cad...f39

En ting jeg faktisk savner litt, er at dama tar initiativ og gir umotivert, altså uten å måtte spørre, eller uten at det er bestemt tid, sted osv for at vi skal ha sex... Gjelder ikke bare blowjobs men sånn generelt. Det er kjekt å få umotiverte kjekke "overraskelser" :)

Anonymous poster hash: d113c...f9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...