Osislove Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Hei. En sjelden gang så får jeg sånn trykk bak øynene som går igjenn til hodepine så jeg ligger å nesten vil dø.. Må ha alt mørkt, klarer ikke å høre noen lyder eller noen ting. I går så fikk jeg mitt værste anfall men jeg trigget det vell ganske mye frem med å se på tv når jeg kjente det startet. Det varte bare tilsammen to timer, men gud hvor ondt det er. er dette antydning til migrene? Broren min har dette også om det er til hjelp Skal dette sjekkes opp selvom det er så sjeldene anfall? Sist jeg hadde var i 2013 en gang, husker ikke så lenge siden er dette. mvh Osislove.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2014 #2 Skrevet 6. februar 2014 Det kan være migrene ja, å greit å få det sjekket opp. Anonymous poster hash: 30e16...68f
Missi89 Skrevet 6. februar 2014 #3 Skrevet 6. februar 2014 Kom deg til legen. Migrene er noe herk. Har det selv og har veldig gode medisiner som jg tar med en gang jg begynner å kjenne det litt så slipper jg toppene med smerter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå