Gå til innhold

Eks! venner!?,forelsket? valentine`s day!

Fremhevede innlegg

Skrevet

okei, det har seg sånn at jeg og eksen henger sammen etter tre år som kjærester, ett år av og på og fire-fem måneder uten kontakt. Hun som tok kontakt igjen nå, hun tenkte YOLO, og det er ikke noe vits i å ikke ha kontakt med hverandre. Vi ble litt lei av alt sammen, med av og på og hun mistet litt følelsene for meg og vi små kranglet veldig ofte til slutt. Men nå har vi vokst fra den fasen/perioden. Vi har hengt sammen og sett på film, shoppet og vært på kino. Jeg har følelser for henne, men tenkte hun vil bare være venn med meg thats it, så jeg har ikke prøvd meg på noe som helst, ikke vist eller sagt hva jeg føler. Har bare sagt at jeg ikke er sint fordi hun ikke ville ha kontakt med meg lenger, og at det var bra fordi vi trengte det virkelig. Så når vi har møttes er det hun som har tatt initiativ til å gi klem når og etter vi treffes, eller det har nesten gått automatisk at vi begge har gjort det da. Når vi har sett på film så har hun lagt seg inntil meg og hun har kilt meg. Jeg hadde aldri trodd hun skulle gjøre det!? Har prøvd å oppføre meg som en helt vanlig venn. Jeg liker det veldig at hun gjør det, men som sagt så har jeg enda følelser for denne jenta. Vi har ikke snakket noe om kjærlighet eller noe mer om oss. Nå er det en stund siden vi har vært sammen pga skole og litt avstand mellom oss, men har hatt litt sms kontakt. Regner med å dra til henne snart, kanskje tilfeldig på valentines day og så plutselig når vi gjør noe så kommer jeg på at det er valentine`s day og finner på noe "tulle-romantisk"bare for å sjekke om hvordan hun tar det - Noe som "jøss, 14.feb. det er valentine`s day jo, jaja, jeg er jo håpløs, ingen date/ingen å gi rose til, la oss gå ut så kjøper jeg en rose til deg i hvert fall" kan det funke? eventuelt gjøre noe? flere/andre forslag?

Anonymous poster hash: 608b0...1a5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

?

Skrevet

Hvis det blir til at dere tilfeldig er sammen på valentines day så kan du fint si det på den måten. Men jeg ville ikke foreslått at dere skal finne på noe den dagen. At hun kryper inntill deg og stryker på deg betyr bare at hun trives ved å være nær deg og er glad i deg, men det trenger ikke bety at det er noe mer enn vennskapsfølelser så ikke ta det som noe tegn. Kjenn på følelsen dine underveis i dette, og kjenn på om dette er noe du vil fortsette med hvis hun ikke ønsker noe mer enn dette. Hvis hun er fornøyd med det dere har, holder det for deg?

Skrevet

Hvis det blir til at dere tilfeldig er sammen på valentines day så kan du fint si det på den måten. Men jeg ville ikke foreslått at dere skal finne på noe den dagen. At hun kryper inntill deg og stryker på deg betyr bare at hun trives ved å være nær deg og er glad i deg, men det trenger ikke bety at det er noe mer enn vennskapsfølelser så ikke ta det som noe tegn. Kjenn på følelsen dine underveis i dette, og kjenn på om dette er noe du vil fortsette med hvis hun ikke ønsker noe mer enn dette. Hvis hun er fornøyd med det dere har, holder det for deg?

Skrevet

joa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...