Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Macbook'en min hang seg opp, og jeg var dermed nødt til å trykke på av-knappen, slik at den slo seg av umiddelbart.

Når jeg nå slår den på, kommer Apple-logoen opp, hjulet går rundt og det har dukket opp en ny linje under som "loader". Når den har loadet i noen sekunder, slår den seg av. Batteriet er fulladet.

Noen som kjenner til dette?

Anonymous poster hash: 98c44...29b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
  1. Press and hold the Power button for several seconds to turn off your Mac.
  2. Turn on your Mac.
  3. As soon as your Mac starts up, hold down the Shift key to start up with a Safe Boot into Safe Mode. Note: If you are using a third-party external keyboard and cannot start with a Safe Boot, try using an Apple keyboard instead.
  4. If your Mac has another kernel panic starting up, or while in Safe Mode, go to the "Troubleshooting a recurring kernel panic" section below.
  5. If your Mac starts up without a kernel panic after a Safe Boot, restart by choosing Apple menu () > Restart…, then let it start up normally.

Sannsynligvis så har macen gått inn i kernel panic mode og skur seg av, det er noe kompliserte ting som broren min fortalte meg (ass. sjef på humac). Dersom du ikke får lukket noe app etc bruk cmd + alt + esc og programmet avslutter selv om det er "ikke svarer"

Skrevet

Takk for svar :-)

Skal prøves ut.

Anonymous poster hash: 98c44...29b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...