Gå til innhold

Hva er galt med inneslutta gutter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hørt fra noen at flere jenter synes jeg er innesluttet. Jeg snakker ikke så mye om følelser, men snakker en del ellers.

Er det veldig dumt at en gutt er inneslutta og hvorfor det? Jeg synes det er litt femi å snakke så mye om følelser med alt og alle. Kan godt gjøre det med en evt kone som jeg stoler 100% på, men deler ikke sånt med alle.

Så hva er problemet med å være inneslutta egentlig?

Anonymous poster hash: 8e53e...18c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I et mer feministisk samfunn forventes det at menn skal opptre mer feministisk.

• Liker 2
Skrevet

I et mer feministisk samfunn forventes det at menn skal opptre mer feministisk.

I et mer feministisk samfunn forventes det at menn skal opptre mer feminint.*

Anonymous poster hash: ee5a6...6eb

Skrevet

I et mer feministisk samfunn forventes det at menn skal opptre mer feminint.*

Anonymous poster hash: ee5a6...6eb

Ja, åkai.

Skrevet

Det kommer vel an på hvor dere står i forhold til hverandre. Og hva som er naturlig å dele, det forventes ikke at du bretter om dype følelser den første tiden du dater noen, men etterhvert som tiden går anses det gjerne at du åpner deg mer. Kommer an på damen også, om hun er en vidåpen. Kanskje du ikke har truffet riktig dame enda.

Problemet er hvis du er i et forhold og ikke deler en dritt, da føler hun kanskje at hun ikke kjenner deg så godt. Spesielt hvis du skal gifte deg før du kan fortelle om følelsene dine. Det er jo også greit å dele litt for å ha god kommunikasjon, du kan ikke forvente at hun skal kunne lese deg heller.

Mitt råd, finn en mellomting, du trenger ikke dele alt med alt og alle, men gjerne være mer åpen for hun som står deg nærmere enn andre.

• Liker 3
Skrevet

Dummeste jeg har hørt, veldig få jenter liker gutter som går rundt og snakker om følelser til Gud og hvermann.

De liker gutter som åpner seg opp for bare dem

Anonymous poster hash: e7421...4c3

• Liker 1
Skrevet

Spørs jo på jenta. Det kan jo føre til at det blir ganske dårlig kommunikasjon. Også kan det kanskje være litt vanskelig å danne et tillitsforhold til en person som aldri åpner seg og snakker ærlig ut om ting.

Skrevet

Har hørt fra noen at flere jenter synes jeg er innesluttet. Jeg snakker ikke så mye om følelser, men snakker en del ellers.

Er det veldig dumt at en gutt er inneslutta og hvorfor det? Jeg synes det er litt femi å snakke så mye om følelser med alt og alle. Kan godt gjøre det med en evt kone som jeg stoler 100% på, men deler ikke sånt med alle.

Du er ikke inneslutta bare fordi du ikke snakker om følelser til andre enn kjæreste(selv snakker jeg ikke om slikt med kjæresten heller)

Tror ikke det er så mange jenter som tenker det heller,for de snakker jo med gutter og merker seg jo at det ikke er vanlig.

Anonymous poster hash: ed483...1e1

Skrevet

Det kommer vel an på hvor dere står i forhold til hverandre. Og hva som er naturlig å dele, det forventes ikke at du bretter om dype følelser den første tiden du dater noen, men etterhvert som tiden går anses det gjerne at du åpner deg mer. Kommer an på damen også, om hun er en vidåpen. Kanskje du ikke har truffet riktig dame enda.

Problemet er hvis du er i et forhold og ikke deler en dritt, da føler hun kanskje at hun ikke kjenner deg så godt. Spesielt hvis du skal gifte deg før du kan fortelle om følelsene dine. Det er jo også greit å dele litt for å ha god kommunikasjon, du kan ikke forvente at hun skal kunne lese deg heller.

Mitt råd, finn en mellomting, du trenger ikke dele alt med alt og alle, men gjerne være mer åpen for hun som står deg nærmere enn andre.

Dette.

Skrevet

Jeg lurer egentlig på hvorfor folk har problemer med at andre er inneslutta :klo:

Anonymous poster hash: 00f98...17e
Skrevet

Jeg lurer egentlig på hvorfor folk har problemer med at andre er inneslutta :klo:

Anonymous poster hash: 00f98...17e

Det kan være vanskelig å føle at man får kontakt med deg eller blir skikkelig kjent, du lærer aldri en person å kjenne ordenlig hvis samtalene går i overfladiske ting og aldri blir personlig. Men hvis du snakker en del ellers og ikke har problem med en konfrontasjon, spør disse jentene som mener du er innesluttet da, hvis det er et problem for dem altså.

• Liker 1
Skrevet

Vær den du er. Hadde du vært "følsom" og snakket om følelser så hadde du blitt sett på en jentevenn av de. Ikke det du vil være hvis du vil ha snøret i bånn med de.

Oppretthold din maskulinitet i et tilnærmet feminint samfunn.

Anonymous poster hash: ed6a2...dd2

Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor de sier du er inneslutta, kanskje du ikke er så spez åpen person ? eller vanskelig å snakke med i diskusjoner? Jeg tror ikke at de jentene refrerrer til føleser. Du sier at du snakker en del ellers.. hva mener du med det?

Hvis jeg spør deg "hvordan var dagen din ?" hva svarer du?

Skrevet

Vel, det er utrolig lite givende å være sammen med en som ikke kan gi av seg selv. Dessuten er det turn off da det er veldig lite mandig å være så redd som du er.

Anonymous poster hash: 8b92b...7c4
  • Liker 1
Gjest Runforit
Skrevet

Har hørt fra noen at flere jenter synes jeg er innesluttet. Jeg snakker ikke så mye om følelser, men snakker en del ellers. Er det veldig dumt at en gutt er inneslutta og hvorfor det? Jeg synes det er litt femi å snakke så mye om følelser med alt og alle. Kan godt gjøre det med en evt kone som jeg stoler 100% på, men deler ikke sånt med alle. Så hva er problemet med å være inneslutta egentlig? Anonymous poster hash: 8e53e...18c

For å få en kone så må en jo i utgangspunktet ha vært ærlig om følelser.

Jeg hadde aldri kunne vært sammen med en mann som ikke kan forteller om hva han føler og hvordan han har det. Da blir en jo aldri skikkelig kjent med vedkommende.

Hvordan hadde du følt det om du var sammen med en jente som aldri uttrykte hva hun følte i hverdagen og om deg?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...