Gå til innhold

Oppblåst mage etter smertestillende

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Jeg opererte brystene mine for 2 uker siden. Etter operasjonen fikk jeg beskjed om å bruke volaren og paracet, og ved veldig sterke smerter paralgin forte. Jeg har en veldig slank figur, og har vanligvis flat markert mage. Jeg har hele livet vært flatbrystet, og etter mange års vurdering, tok jeg til slutt valget om å opereres. Nå har jeg en ekstremt stor mage. Det er ikke vondt, men veldig ubehagelig. Den ser veldig oppblåst ut, og hvis jeg prøver å presse inn magen, eller stramme, så blir den ekstra stor på øvre del, og går mer ut enn puppene. Jeg går som en gammel dame ettersom jeg har vært mye stille, og derfor går den kanskje litt mer ut enn ellers, men allikevel større enn normalt. Jeg klarer ikke bøye meg ordentlig, ettersom den er oppblåst/hoven, men må gå ned som i en knebøy. Jeg har blant annet drukket biola, te og mye vann. Ingenting hjelper. Jeg lurer på om dere vet hva det kommer av, eller kan være? Noen som har opplevd det samme etter smertestillende? Bør jeg oppsøke lege ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter fem dager på voltaren ble hvertfall jeg helt ødelagt i magen. Kan ikke huske om jeg ble oppblåst, men fikk kjempe vondt i magen.

Anonymous poster hash: 70004...71a

Skrevet

Etter fem dager på voltaren ble hvertfall jeg helt ødelagt i magen. Kan ikke huske om jeg ble oppblåst, men fikk kjempe vondt i magen.

Anonymous poster hash: 70004...71a

Jeg brukte volaren i 7 dager! Over 1 uke siden jeg sluttet på de nå. Tok det lang tid før magen ble normal igjen ?

• 8 år senere...
Skrevet

Hei! Lenge siden du skrev dette nå, men hvordan gikk det? Opplever noe av det samme og er bekymret..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...