AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #41 Skrevet 11. februar 2014 Ja, har tenkt til å ta med intimservietter, og kleenex. Tenker jeg kan supplere med mer om det blir nødvendig. I forhold til sko tenker jeg å ha med et par Nike Free Run, et par Toms, som er veldig lette tøysko, og et par med flipflops til stranda og dusjen. Anonymous poster hash: f7733...a39 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #43 Skrevet 12. februar 2014 *lagre* :D Skal du på en spesiell tur? Isåfall hadde det vært spenennde å høre om hvor du har tenkt deg! Anonymous poster hash: f7733...a39
taliee Skrevet 8. mars 2014 #44 Skrevet 8. mars 2014 Jeg og samboeren skal på backpacking i tre måneder, drar i romjula i år :D Skal til sørøst-Asia, hittil er det Vietnam, Thailand, Malaysia og Indonesia som er på plana Vi kommer til å ta det litt på sparket hvor vi drar 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #45 Skrevet 11. mars 2014 Jeg og samboeren skal på backpacking i tre måneder, drar i romjula i år :D Skal til sørøst-Asia, hittil er det Vietnam, Thailand, Malaysia og Indonesia som er på plana Vi kommer til å ta det litt på sparket hvor vi drar Åh, det høres veldig spennende ut!! Har vært i Vietnam og Indonesia, og det er absolutt verdt å få med seg Anonymous poster hash: f7733...a39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå