Gå til innhold

Kan jeg bruke brudekjolen 2 ganger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spurte om dette en gang tidligere også,men fikk bare 2 svar så jeg forsøker igjen!

Min kjære og jeg gifter oss på Gran Canaria den 23 august,og skal holde fest for familie og venner i september.

Jeg skal selvfølgelig bruke brudekjolen på selve bryllupet,men kan jeg også ha den på festen i september?

Det er mange av gjestene som ønsker dette,men jeg er usikker....

Virker det ikke litt patetisk og bruke kjolen 2 ganger?

Jeg skjønner jo at gjestene gjerne vil ta bilder av oss i brudestasen,men...........?? :-?

Jeg kunne kanskje bare hatt den på en liten stund,slik at de fikk tatt noen bilder?

Hva ville dere gjort?

Trenger råd,jeg er så usikker!

:) Ismen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det höres helt greit ut. Folk er gjerne veldig opptatt av hva bruden har på seg, og synes det er flott å se henne i full stas. Tror kanskje jeg ville fölt mer at det var en "bryllupsfest" dersom du så ut som en brud også. Er vel ikke patetisk i det hele tatt, dere holder jo festen fordi dere har giftet dere?

Angelina

Skrevet

Jeg synes du bør bruken, jeg har ei venninde som gjorde det sånn.

De giftet seg og hadde bryllup for familien her i norge, men et par helger etterpå hadde de vennefest, og da var det full pynting akkurat lik som på bryllupsdagen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Klart du kan hvis du føler for det selv. Personlig tror jeg bare jeg kunne gjort det hvis kjolen var relativ enkel, og ikke en voldsomt "brudete" kjole. :)

Skrevet

Er det flere som har synspunkter på dette?

8) Ismen 8)

Skrevet

Jeg syns trygt du kan bruke den :) Er sikker på at gjestene gjerne vil se deg med brudekjolen :)

Gjest *Perser*
Skrevet

selvfølgelig kan du det :) jeg gjorde det også :wink:

Skrevet

Selvfølgelig skal du bruke kjolen begge gangene. Da blir det ekstra stas i september også. Det er jo den fineste kjolen du har. Jeg synes du er heldig jeg, som får en anledning til å være brud to ganger!

Skrevet

Jeg synes også du kan bruke kjolen på vennefesten - den er jo bryllupsfesten deres, bare litt "forsinket".

Skrevet

Takk for alle svar.

Da har dere avgjort saken for meg: Jeg bruker kjolen i september også! :lol: Ismen :lol:

Skrevet

Hei Ismen!

Jeg lurte på om du kunne skrive litt om hvordan dere skal lage etterfest. Vi gifter oss i Køben og har tenkt å invitere noen etterpå, men er ikke helt sikker på hvordan vi skal gjøre det. Hadde vært fint å høre hva dere har tenkt. Hvor mange, hvem, hva skal dere gjøre, hjemme eller borte osv. på forhånd takk!

Klem

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei brud i Køben.

Vi har leid et grendehus til "etterpåfesten",og har invitert 50 stk.

Av gjestene er det en god blanding av både familie og venner,men kanskje mest venner.

Vi serverer koldtbord,da dette ble billigst og enklest.

Dette fordi vi prioriterte og bruke litt penger på ferien vår. Vi skal også spandere turen på våre forlovere.

Vi har leid levende musikk til festen i september,og skal ha fri bar.

Vi kjøpte flotte ark på bokhandelen,som vi lagde innbydelser av på dataen.

Vi skrev at dette var en uhøytidelig fest,så det er ikke et "must" med dress og fotsid kjole hos oss. Vi forventer heller ingen dyre presanger,det viktigste for oss er at de fleste kan komme,og at vi skal ha en hyggelig kveld sammen.

Vi har også laget noen sanger til festen,og disse er også ganske uhøytidelige.

Det blir helt klart en litt annerledes bryllupsfest,men det blir sikkert kjempegøy!

Lykke til !

8) Ismen 8)

PS: Håper du fikk svar på noe av det du lurte på.

Skrevet

Glad for at du tok det valget! For du er jammen meg heldig som får bruke den to ganger!!!! :)

Lykke til!

Skrevet

Bruk den du. Det er jo bare koselig. Dessuten har jo ikke gjestene sett kjolen mer enn en gang :)

Gjest lilletroll
Skrevet

Klart du skal bruke kjolen begge gangene...heldiggrisen :) Første gangen er det vielsen og andre gangen festen.....vi andre bruker jo også kjolen først på vielsen og så på festen, så eneste forskjellen hos deg er jo at det er på forskjellige dager :D

Gjest Jamila
Skrevet

Hei Ismen!

Vi er i samme situasjon, vi skal gifte oss 23. august også, og skal ha en vennefest i september!

Jeg kommer også til å bruke brudekjolen min to ganger. Og gleder meg til det, tenk så heldige vi er som har den muligheten!!

For "vennefesten" vår så innviterer vi til bryllupsfest. Vi har leid et festlokale og skal ha koldtbord, taler, dans--stort sett det som er vanlig på en bryllupsfest! :-)

Tenk, nå er det bare drøye to måneder igjen til det er vår tur.. :-)

Skrevet

Hei Ismen (og Prinsessen)

Her kommer enda en utenlandsbrud :P

Jeg kommer også til å bruke kjolen to ganger - nettopp fordi familie og venner ønsker å få se meg i den! Sånn sett er vi jo faktisk ganske heldige...som får anledning til å ta den fram nok en gang etter bryllupsdagen :)

Lykke til, begge to!

Klem fra Carine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...