AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Er det noe du kan tenke deg å ta? Vet noen hvor mye det koster? Anonymous poster hash: 9dfa0...a4f
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Jeg ønsker å ta det, sett at jeg ikke har pådratt meg noe virus enda(for da er det vel nyttesløst). Anonymous poster hash: 3ea2d...5cf
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Jeg ønsker å ta det, sett at jeg ikke har pådratt meg noe virus enda(for da er det vel nyttesløst). Anonymous poster hash: 3ea2d...5cf Vaksinen bekjemper ikke eksisterende HPV-smitte, men kroppen vil i rundt 90 prosent av tilfeller selv kvitte seg med en slik infeksjon i løpet av 6-24 måneder. Mens vanlig smitte ikke gjør at man blir immun, vil vaksinen sannsynligvis gi livslang immmunitet. Så snart eksisterende smitte derfor er nedkjempet av mitt immunsystem, vil jeg som vaksinert ha redusert risikoen for ny smitte til nesten null. Dermed reduserer jeg også risiko for ulike krefttyper som HPV kan gi. http://tjomlid.com/2013/06/06/jeg-en-hpv-vaksinert-mann/ Anonymous poster hash: a29c9...81d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå