AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Sett at dere møter den råeste dama noensinne, amazing kjemi, alt vel. Men hun smelter ikke helt for deg og holder litt tilbake. Hva er det som skal til for at du endelig føler det rette? Skal hun smelte og være helt stupforelska i deg, eller søt som baker boller og viser at hun bryr seg, eller.... hva...? Anonymous poster hash: fb22c...b2c
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Billetter til fotballkamp jeg ikke har billetter til, eller noe sånt. Noe som fokuserer på interessene mine, enten man forstår dem eller ikke. Av det du nevner hadde hun søte som viser at hun bryr seg kommet lengst. Anonymous poster hash: 578f5...f07 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Hvor går grensa for å vise at man bryr seg og bare bli utnyttet? Anonymous poster hash: 96ec3...125 1
Gjest .-L-. Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 (endret) Jeg blir veldig glad hvis hun viser at hun bryr seg Det varmer mest, men hun trenger ikke å vise det med å bake boller Et spørsmål jeg har fått noen av de jentene som jeg har holdt på med og som har likt mer var: Hvilke type dame liker du?/Hvordan er drømmedamen din?/Liker du best brunetter eller blondiner? Jeg synes det er litt søtt at damen bryr seg om å finne ut av det At hun er nyskjerrig og litt beskymret for om hun er min type dame. Endret 4. februar 2014 av .-L-. 1
Mr.Omg Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 Jeg blir veldig glad hvis hun viser at hun bryr seg Det varmer mest, men hun trenger ikke å vise det med å bake boller Et spørsmål jeg har fått noen av de jentene som jeg har holdt på med og som har likt mer var: Hvilke type dame liker du?/Hvordan er drømmedamen din?/Liker du best brunetter eller blondiner? Jeg synes det er litt søtt at damen bryr seg om å finne ut av det At hun er nyskjerrig og litt beskymret for om hun er min type dame. Dette!
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #7 Skrevet 4. februar 2014 Sett at dere møter den råeste dama noensinne, amazing kjemi, alt vel. Men hun smelter ikke helt for deg og holder litt tilbake. Hva er det som skal til for at du endelig føler det rette? Skal hun smelte og være helt stupforelska i deg, eller søt som baker boller og viser at hun bryr seg, eller.... hva...? Anonymous poster hash: fb22c...b2c Jeg var ute etter et seriøst forhold, og grunnen til at jeg falt for dama, var at jeg følte at hun var ærlig. Anonymous poster hash: c0b17...771 1
Steinar40 Skrevet 5. februar 2014 #8 Skrevet 5. februar 2014 Hvor går grensa for å vise at man bryr seg og bare bli utnyttet? Anonymous poster hash: 96ec3...125 Det må du styre selv. Det er aldri feil å vise at du bryr deg, men får du da ikke noe tilbake, så må du avslutte det. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå