AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Jeg har et lite mellomrom mellom fortennene mine, på kanskje 1-2 millimeter. Jeg synes det er veldig stygt og lite fint for meg, og lurer på hvordan jeg finner en billig måte å flytte tennene nærmere hverandre på? Regulering blir for dyrt, særlig siden jeg ikke får noen rabatt av reguleringstannlegen. Noen forslag? Personlige erfaringer? Anonymous poster hash: 70f08...5db
Gjest Ketchupjenta Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Det er jo dritkult! Har nesten blitt inn i modellverdnen! Bare sjekk: https://www.google.no/search?q=models+with+space+between+teeth&safe=off&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=UWrxUsGoEuqQ4gT_5ICgCQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1252&bih=585
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 En venninne av meg fylte på siden av tennene på en måte. Hadde smakt renner, og fikk laget de bredere. Usikker på pris, men verdt å sjekke. Anonymous poster hash: 49157...0f8
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Smakt renner = smale tenner Anonymous poster hash: 49157...0f8
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Har selv mellomrom mellom et par av tennene, så jeg sendte en mail med bilde til en klinikk i Oslo angående tannfasetter i porselen... Ganske dyrt, men absolutt verdt det! Anonymous poster hash: 3957b...d55
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå