Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal møte eksen til uka, og jeg tenker å gjøre noe for å få han til å savne meg når jeg drar. Burde jeg ta på meg fint tøy og undertøy? Burde jeg prøve meg på han mtp sex? Hvordan skal jeg gå frem? Vi har blitt enig om å møtes som venner, men jeg har så lyst på han!

Anonymous poster hash: 933a3...421

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skal møte eksen til uka, og jeg tenker å gjøre noe for å få han til å savne meg når jeg drar. Burde jeg ta på meg fint tøy og undertøy? Burde jeg prøve meg på han mtp sex? Hvordan skal jeg gå frem? Vi har blitt enig om å møtes som venner, men jeg har så lyst på han!

Anonymous poster hash: 933a3...421

Vel fint undertøy kan du ta på deg (fordi det får deg til å føle deg fin) men jeg anbefaler ikke at du prøver deg på han og har sex med han. Å treffe en eks blir på en måte som å starte på ny med en annen. Hvis han merker at du er interessert og vil gi han sex, så kan han utnytte dette til sin fordel, hvis han egentlig ikke har følelser.

Har han derrimot følelser så kan dere jo litt etter litt finne tilbake til hverandre. Siden han har tatt initiativ så er det vel noe han ønsker? Har dere felles barn? Hvorfor ble det slutt?

Jeg ville iallefall oppført meg helt normalt og vist at jeg har det bra og ser bra ut, og ikke spilt på sex, eller prøvd å gjøre han sjalu osv. Vær normal og ha en hyggelig samtale med han.

Endret av Nettinettet
Skrevet

du har avtalt at dere skal møtes som venner. hold deg til det.

for å være helt rlig så tror jeg ikke du er klar for et vennskap med han enda. virker ikke som om du er helt over han.

å være venn med exen når en har følelser blir som oftest bare krøll

Anonymous poster hash: a235e...512

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...