Gå til innhold

Når eksen vil være venn

Fremhevede innlegg

Gjest Haaploes
Skrevet

Forhistorie: Eksen og jeg gjorde det slutt etter å virkelig ha prøvd alt. Vi såret hverandre så intenst som man bare kan gjøre når man elsker hverandre. Skjønner dere hva jeg mener?

Uansett; livet hans er strålende - han har fått ny dame som barnet hans elsker, hun har en hund de elsker, alt er helt prima. Og han vil være venn. Etter å ikke ha snakket med ham på månedsvis har vi i det siste hatt litt kontakt. Han ringte i dag, og jeg tok telefonen.

Til tross for at livet mitt nå er strålende - jeg har truffet en bra fyr, vi har det fint, det er godt å være meg i det daglige - så rant bare all bitterhet og alt sinnet jeg har brukt så mye energi på å undertrykke og bearbeide over, og jeg skjelte og smelte som jeg aldri har gjort før. Det var ikke litt hyggelig en gang.

Nå angrer jeg. Jeg angrer så innmari, fordi det handler ikke om at jeg ikke er over ham, det handler ikke om at jeg ikke vil at han skal ha det bra, jeg bare vil ikke vite det! Nå føler jeg meg fullstendig kastet tilbake i kjærlighetssorgmodus, hele ettermiddagen har gått med til tårer og sjelegranskning.

Av en eller annen grunn føler jeg at han har vunnet en eller annen konkurranse jeg ikke vet hva går ut på. Kan noen si at jeg ikke er gal i hodet? *sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville avsluttet kontakten, eller i hvert fall holdt den på et veldig lavt nivå.

Om det ligger mange såre følelser bak blir det vanskelig å opprettholde noe vennskap, og hva er egentlig meningen med å ha han som venn om han i forholdet såret deg mye?

Hvilke intensjoner har han for å ville være venn med deg.Kan det tenkes han vil "vise frem" sin flotte nye tilværelse for at du skal føle deg dårlig?

Anonymous poster hash: e0a18...413
Skrevet

Du kan bare gratulere han med å oppnå det han ville. Å få deg til å reagere slik.

Anonymous poster hash: 7ac1e...ae4
Skrevet

Forhistorie: Eksen og jeg gjorde det slutt etter å virkelig ha prøvd alt. Vi såret hverandre så intenst som man bare kan gjøre når man elsker hverandre. Skjønner dere hva jeg mener?

Forbinder ikke det å såre intenst med å elske dypt, nei. Usunne forhold pga drama begge er hekta på er nok greia der.

Anonymous poster hash: 25e7e...407

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...