Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper virkelig ikke det blir noe av at de som skriver ut pass streiker! Om de gjør det håper jeg de gir seg fort!

Jeg har nemlig nettopp bestilt meg nytt pass.. og da ble det gamle gjenonmhullet.. Og jeg reiser på ferie om tre uker! Angst!! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme lurer jeg på... Hadde tenkt meg ned dit i morgen for å skaffe nytt pass. Nekter å la dem hulle i det gamle før jeg får ett nytt altså!

Skrevet

Jeg har også angst!!!! De har klippet i mitt pass og tatt sambo sitt og vi reiser om 3 uker!! Jeg må også sende inn papirer til rederiet i løpet av uka og der skal de ha pass nr! Noe jeg ikke har ennå... :hakeslepp:

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Leste i Aften at de skulle prøve å sette beredskap til det slik at folk kunne få passene sine. Så jeg håper det ikke rammer dere. :trøste:

Skrevet

Da er vi i samme båt juni04. Vi får krysse fingrene!

Skrevet

Men var det ikke de som utsteder pass som skulle streike da? Da kan i hvert fall dere som får søkt før eller under streiken og har søkt om pass ta det med ro. Slik det var når jeg jobba på et lensmannskontor og blandt annet utstedte pass, så skrev vi passøknaden inn på pc'en og sendte den avgårde til passprodusenten og etter det hadde vi ikke noe med passøknaden å gjøre.

Hvis folk ønska å ha sitt gamle pass gyldig mens de nye ble trykkt hos passprodusenten, gikk det helt greit, men man må da ned til lensmannskontoret/passkontoret for å hente det nye sitt og da ha med det gamle for makulering.

Skrevet

Stemmer, Opa¦. Dessuten er det vel bare organiserte som blir tatt ut i streik? Da jeg jobbet paa passkontoret var det flere av oss som ikke var organisert, og vi hadde dessuten mange sommervikarer om sommeren som heller ikke var organisert.

Skrevet
Stemmer, Opa¦. Dessuten er det vel bare organiserte som blir tatt ut i streik? Da jeg jobbet paa passkontoret var det flere av oss som ikke var organisert, og vi hadde dessuten mange sommervikarer om sommeren som heller ikke var organisert.

Jepp, det er vel bare de fagorganiserte ja, og det er helt sikkert en del sommervikarer rundt omkring. Jeg ble i hvert fall nettopp spurt om jeg var interessert i å være det :)

Men jeg håper det ordner seg for dere som er så heldig og skal utenlandsk i sommer. God reise når den tid kommer! :wink:

Gjest gloria
Skrevet

Hvorfor har ikke jeg hørt noe om dette? :o

Halve Norge er jo snart i streik.. gosh!

Skrevet

Ja, akkurat naa er jeg glad jeg oppholder meg utenlands. Haaper ting har roet seg naar jeg kommer tilbake...

Skrevet

Passet vårt ble sendt i posten i dag..Og jeg fikk passnummeret!!

::puste-lettet-ut-smiley::

Håper det ordner seg for deg, blåveis! Det SKAL det :klem:

Gjest lekebøll
Skrevet

Jeg leste på nett at streiken ikke rammer dette området likevel - men jeg finner dessverre ikke linken.

Skrevet

Dette står på nettavisen:

Passkontorene hos politiet vil imidlertid ikke bli berørt av en streik, slik det er blitt meldt tidligere.

:hoppe:

Skrevet
Håper det ordner seg for deg' date=' blåveis! Det SKAL det :klem:[/quote']

Ja, det SKAL det... :) Takk for klemmen.. Og kjempeflott at alt er i orden for dere..

Dette ser jo lovende ut.. .:) :

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...