AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Har sett på denne vogna lenge nå... Synes den er fin og så liker jeg de svingbare hjulene! MEN, jeg kommer til å bruke vognen på grus(grusturstier liksom) og lurer på om den funker greit der? Hjelper det evt å låse hjulene? Funker den greit på snø med låste hjul? Her vi bor er det maks noen uker snø i året uansett, så det med snøen er ikke det viktigste. Noen som evt har andre forslag til vogn med 4 hjul hvor det er svingbare hjul framme? Finner ikke så mange slike vogner. 3-hjuling er uaktuelt. Har prøvd en slik og den synes jeg var grusom å trille. Det må være mulig å ha bag på slik at vi kan ha nyfødt baby i den. Har også sett at det er vanskelig å komme til under, til kurven. Er dette et stort problem for folk som har denne vognen? Erfaringer mottas med takk! Anonymous poster hash: 5cbd6...3c3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Har du sjekket Emmaljunga Super Viking? Tror den ligner på Nitro, menm ed større og kraftigere hjul.Anonymous poster hash: f9ebf...2dc
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Har sett på den, men hun i butikken ville ikke anbefale den som eneste vogn, men heller som tilleggsvogn pga at den er litt mer "simpel". Men super nitro har jeg sett på. Men tror den blir for lang i bilen dessverre:( Anonymous poster hash: 5cbd6...3c3
Underverker Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Hei Jeg har Nitro City og elsker den. Den kjører veldig fint på smågrus, men humper litt på litt grovere grusvei. Det elsker jo babyen min da Kjempelett å styre og man kan låse hjulene fremme. Vi har kun denne og er kjempefornøyd. Har snakket med andre som har den og hører egentlig bare positivt om den. En annen vogn jeg kan tipse deg om er Brio Smile. Denne er ganske lik bare lufthjul og mye større kurv under. Hadde jeg stått mellom de to tror jeg at jeg hadde valgt Smile
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Har sett på den, men hun i butikken ville ikke anbefale den som eneste vogn, men heller som tilleggsvogn pga at den er litt mer "simpel". Men super nitro har jeg sett på. Men tror den blir for lang i bilen dessverre:( Anonymous poster hash: 5cbd6...3c3 Hva la hun i "simpel"? Vurderer å kjøpe den selv og ble nysgjerrig på argumentasjonen hennes. Anonymous poster hash: f9ebf...2dc
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 Du får kjøpt vinterdekk til Nitro De er større enn de originaleAnonymous poster hash: 9e738...93f
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #7 Skrevet 4. februar 2014 TS her. For å være ærlig husker jeg ikke alt hun på butikken sa om viking vogna, men virka som hun ikke likte den selv og at det var mindre dill og dall og detaljer på den. Og ikke så god sittedel til sportsvogna. Var smalere tror jeg? Understellet er jo likt som på nitroen da. Og siden vi likte nitroen best utseendemessig så droppa vi fort tanken på Viking. Synes Brio Smile så ganske bra ut, må sjekke ut den litt mer! Anonymous poster hash: 5cbd6...3c3
Underverker Skrevet 4. februar 2014 #8 Skrevet 4. februar 2014 TS her. For å være ærlig husker jeg ikke alt hun på butikken sa om viking vogna, men virka som hun ikke likte den selv og at det var mindre dill og dall og detaljer på den. Og ikke så god sittedel til sportsvogna. Var smalere tror jeg? Understellet er jo likt som på nitroen da. Og siden vi likte nitroen best utseendemessig så droppa vi fort tanken på Viking. Synes Brio Smile så ganske bra ut, må sjekke ut den litt mer! Anonymous poster hash: 5cbd6...3c3 Hva med å kjøpe understellet til Nitro og Super Viking delen til istedenfor den "orginale" sportsdelen? Super Viking er supersnerten og veldig mye mer praktisk enn den andre. Den orginale er forresten veldig god altså, ungen sitter kjempelunt, men føler han sklir litt ned når han sitter selv om han har sele på. Han er jo litt liten, så det blir vel bedre. Viking er forresten ergonomisk og han satt kjempefint i den når vi prøvde den! Brio Smile anbefaler jeg på det sterkeste. Er litt sur for jeg ikke kjøpte den, men elsker fortsatt Nitroen da Føler han sitter bedre i Vikingdelen pga det ergonimiske da. Her er en test på Emmaljunga Nitro Ozone (som nå har skiftet til Viking + endret et par småting) VS Brio smile. http://www.barnvagnsblogg.com/brio-smile-vs-emmaljunga-ozone/
Sol79 Skrevet 4. februar 2014 #9 Skrevet 4. februar 2014 Jeg elsker min Nitro City pga hjulene. Mannen min hater de hjulene. Jeg skal være ærlig og si at den fungerer dårlig på grusvei og i nysnø selv om hjulene er låst, men ellers er den en drøm!
Gjest Solstråla88 Skrevet 5. februar 2014 #10 Skrevet 5. februar 2014 Jeg ville gått for edge/ mondial med duoS
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #11 Skrevet 5. februar 2014 Vi får kikke litt mer på Viking vogna også kanskje. Og Brio. Blir nok en av de tre uansett. Edge/mondial med duoS tror jeg blir for stor i bilen Anonymous poster hash: 5cbd6...3c3 Anonymous poster hash: 5cbd6...3c3
Underverker Skrevet 5. februar 2014 #12 Skrevet 5. februar 2014 Vi får kikke litt mer på Viking vogna også kanskje. Og Brio. Blir nok en av de tre uansett. Edge/mondial med duoS tror jeg blir for stor i bilen Anonymous poster hash: 5cbd6...3c3 Anonymous poster hash: 5cbd6...3c3 Går du for svinghjul vil du aldri gå tilbake igjen til vanlige hjul Svinghjul er en drøm å kjøre! Lykke til videre med vogn!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå