Gå til innhold

Begrense nettilgang for barn

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_sunglasses
Skrevet

Hei!

Er det noen som vet om et gratisprogram for å begrense nettilgang for barn under 6 år?

Windows' egne instillinger er helt håpløse. Ønsker å kunne styre PC'en sånn at jeg kan utelukke visse søkeord og nettsider, samt kontrollere hvilke sider barna går inn på.

Takk på forhånd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Er det noen som vet om et gratisprogram for å begrense nettilgang for barn under 6 år?

Windows' egne instillinger er helt håpløse. Ønsker å kunne styre PC'en sånn at jeg kan utelukke visse søkeord og nettsider, samt kontrollere hvilke sider barna går inn på.

Takk på forhånd.

Kan dette hjelpe?

Gjest Gjest_sunglasses
Skrevet (endret)

OS'et på PC'en er Windows XP, så jeg tror ikke det programmet fungerer der.

Endret av sunglasses
Skrevet

Ikke la barna bruke pcen alene?

Anonymous poster hash: 040f8...151
  • Liker 2
Skrevet

Ikke la barna bruke pcen alene?

Anonymous poster hash: 040f8...151

Nei, det krever at foreldrene faktisk må følge med.

Anonymous poster hash: 0e88c...0c3

• Liker 2
Gjest Gjest_sunglasses
Skrevet

Jeg la ikke inn innlegget her for å bli kritisert. Alle småbarnsforeldre vet at det er umulig å ha 100 % fokus på to aktive unger på en gang. Disse her er smarte, de kan snike seg til PC'en uten at man merker det.

Derfor ønsker jeg å legge inn et program som gjør at de iallefall ikke kan komme inn på unevnelige sider.

Skrevet

Jeg la ikke inn innlegget her for å bli kritisert. Alle småbarnsforeldre vet at det er umulig å ha 100 % fokus på to aktive unger på en gang. Disse her er smarte, de kan snike seg til PC'en uten at man merker det.

Derfor ønsker jeg å legge inn et program som gjør at de iallefall ikke kan komme inn på unevnelige sider.

Hvor gamle er dem?
Skrevet

Da ville jeg har kjøpt en pakke fra Symantec, det er det verdt og de er ikke så dyrt.

Og de har gode muligheter for å styre søk osv.

Windows XP er jo veldig gammelt i tillegg så den vil nok ikke fungere så bra på nettopp dette nei.

Anonymous poster hash: f77a8...9f5
Gjest Gjest_sunglasses
Skrevet

Takk for tips!

Ja, Windows XP's egne innstillinger er helt håpløse.

Skrevet

Det er fordel med å bruke nettbrett, de får bare bruke de trygge appene og ikke internett. Null problem. Under nøye oppsyn.

Anonymous poster hash: 46ca0...a62
Skrevet

Det er fordel med å bruke nettbrett, de får bare bruke de trygge appene og ikke internett. Null problem. Under nøye oppsyn.

Anonymous poster hash: 46ca0...a62

Fikset det for deg.

Anonymous poster hash: c1a29...bc3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...