Gjest Gjest_sunglasses Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Hei! Er det noen som vet om et gratisprogram for å begrense nettilgang for barn under 6 år? Windows' egne instillinger er helt håpløse. Ønsker å kunne styre PC'en sånn at jeg kan utelukke visse søkeord og nettsider, samt kontrollere hvilke sider barna går inn på. Takk på forhånd.
Lutetium 71 Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Hei! Er det noen som vet om et gratisprogram for å begrense nettilgang for barn under 6 år? Windows' egne instillinger er helt håpløse. Ønsker å kunne styre PC'en sånn at jeg kan utelukke visse søkeord og nettsider, samt kontrollere hvilke sider barna går inn på. Takk på forhånd. Kan dette hjelpe?
Gjest Gjest_sunglasses Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 (endret) OS'et på PC'en er Windows XP, så jeg tror ikke det programmet fungerer der. Endret 5. februar 2014 av sunglasses
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Ikke la barna bruke pcen alene? Anonymous poster hash: 040f8...151 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Ikke la barna bruke pcen alene? Anonymous poster hash: 040f8...151 Nei, det krever at foreldrene faktisk må følge med. Anonymous poster hash: 0e88c...0c3 2
Gjest Gjest_sunglasses Skrevet 5. februar 2014 #6 Skrevet 5. februar 2014 Jeg la ikke inn innlegget her for å bli kritisert. Alle småbarnsforeldre vet at det er umulig å ha 100 % fokus på to aktive unger på en gang. Disse her er smarte, de kan snike seg til PC'en uten at man merker det. Derfor ønsker jeg å legge inn et program som gjør at de iallefall ikke kan komme inn på unevnelige sider.
Lutetium 71 Skrevet 5. februar 2014 #7 Skrevet 5. februar 2014 Jeg la ikke inn innlegget her for å bli kritisert. Alle småbarnsforeldre vet at det er umulig å ha 100 % fokus på to aktive unger på en gang. Disse her er smarte, de kan snike seg til PC'en uten at man merker det. Derfor ønsker jeg å legge inn et program som gjør at de iallefall ikke kan komme inn på unevnelige sider.Hvor gamle er dem?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #9 Skrevet 7. februar 2014 Da ville jeg har kjøpt en pakke fra Symantec, det er det verdt og de er ikke så dyrt. Og de har gode muligheter for å styre søk osv. Windows XP er jo veldig gammelt i tillegg så den vil nok ikke fungere så bra på nettopp dette nei. Anonymous poster hash: f77a8...9f5
Gjest Gjest_sunglasses Skrevet 7. februar 2014 #10 Skrevet 7. februar 2014 Takk for tips! Ja, Windows XP's egne innstillinger er helt håpløse.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #11 Skrevet 7. februar 2014 Det er fordel med å bruke nettbrett, de får bare bruke de trygge appene og ikke internett. Null problem. Under nøye oppsyn. Anonymous poster hash: 46ca0...a62
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #12 Skrevet 8. februar 2014 Det er fordel med å bruke nettbrett, de får bare bruke de trygge appene og ikke internett. Null problem. Under nøye oppsyn. Anonymous poster hash: 46ca0...a62 Fikset det for deg. Anonymous poster hash: c1a29...bc3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå