Gå til innhold

P-stav og menstruasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til dere som mistet menstruasjonen etter å ha satt inn p-stav: hvor mange uker/mnd tok det før dette skjedde? Jeg satte inn p-stav for snart to mnd siden og har blødd nesten hver eneste dag etter det (og er mildt sagt lei!) Har brukt p-stav tidligere og da forsvant menstruasjonen i tre år, men husker ikke hvor lang tid det tok den gang før den stoppet.

Anonymous poster hash: d0df1...9a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt p-stav i nesten 10 år (skiftet hvert 3.år) og har nesten ingen blødning. Jeg har litt blødning en dag omtrent annenhver måned, men det er så lite at jeg kun benytter ett bind.

Husker ikke helt når blødningen forsvant, men jeg har i alle fall ikke blødd mer enn 2 dager sammenhengende siden den ble satt inn.
Vet en venninne av meg også slet med blødninger i en lang periode etter at hun satt inn p-stav og hun valgte å fjerne den igjen etter omtrent 3 mnd på grunn av dette.

Tror det er veldig individuelt hvordan man reagerer på p-stav (som all annen prevensjon), jeg vet om noen som fortsatt har vanlige blødninger mens andre har mistet den totalt.

Skrevet

Tusen takk for svar, godt å forhøre seg litt før man evt. gir opp.. Håper på flere svar. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...