AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Pcen min er nesten ny, men plutselig idag fikk jeg problemer med at flere av tastene på tastaturet ikke reagerer når jeg trykker på dem. Dette gjelder i hvert fall backspace og esc. Noen som vet hvorfor? Jeg hholder på med en full scan av pcen atm, men ser ikke ut til at den finner noe. Det finnes heller ingen driver-oppdateringer til tastaturet mitt. Det er så frustrerende, så jeg hadde satt enormt stor pris på hjelp... Anonymous poster hash: dcd98...6f9
Gjest Eurodice Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Pcen min er nesten ny, men plutselig idag fikk jeg problemer med at flere av tastene på tastaturet ikke reagerer når jeg trykker på dem. Dette gjelder i hvert fall backspace og esc. Noen som vet hvorfor? Jeg hholder på med en full scan av pcen atm, men ser ikke ut til at den finner noe. Det finnes heller ingen driver-oppdateringer til tastaturet mitt. Det er så frustrerende, så jeg hadde satt enormt stor pris på hjelp... Anonymous poster hash: dcd98...6f9 På mitt tastatur er det et par taster jeg må trykke hardt på forat de skal virke. Har du forsøkt det? Det kan være at det er så enkelt.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 På mitt tastatur er det et par taster jeg må trykke hardt på forat de skal virke. Har du forsøkt det? Det kan være at det er så enkelt. Det hjelper ikke i det hele tatt... Er ingen motstand på tastene heller, så det virker som at problemet ligger i programvaren på et vis :S Anonymous poster hash: dcd98...6f9
Gjest Eurodice Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Det hjelper ikke i det hele tatt... Er ingen motstand på tastene heller, så det virker som at problemet ligger i programvaren på et vis :S Anonymous poster hash: dcd98...6f9 Vi får håpe noen med kompetanse kan hjelpe deg . Det er vel kanskje en reklamasjonssak?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Det hjelper ikke i det hele tatt... Er ingen motstand på tastene heller, så det virker som at problemet ligger i programvaren på et vis :S Anonymous poster hash: dcd98...6f9 Er nok koblingen til tastene som er kaputt. Anonymous poster hash: 6d13f...9d7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 Vi får håpe noen med kompetanse kan hjelpe deg . Det er vel kanskje en reklamasjonssak? Kanskje det... Håper ikke det, har allerede byttet den inn en gang pga en annen feil Takk for hjelpen:) Er nok koblingen til tastene som er kaputt. Anonymous poster hash: 6d13f...9d7 Hva vil det si? At den må inn på service? Anonymous poster hash: dcd98...6f9
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #8 Skrevet 4. februar 2014 Antar det er snakk om en laptop? Det er en laptop, ja Anonymous poster hash: dcd98...6f9
-Jiinxs- Skrevet 4. februar 2014 #9 Skrevet 4. februar 2014 Siden du sier den er nesten ny så hadde jeg bare tatt kontakt med butikken du kjøpte den hos. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #10 Skrevet 4. februar 2014 Siden du sier den er nesten ny så hadde jeg bare tatt kontakt med butikken du kjøpte den hos. Okei, da gjør jeg det. Har allerede vært innom og byttet den en gang allerede, så ville helst unngå det, men da må jeg kanskje det da Takk for hjelpen! Anonymous poster hash: dcd98...6f9
-Jiinxs- Skrevet 4. februar 2014 #11 Skrevet 4. februar 2014 Okei, da gjør jeg det. Har allerede vært innom og byttet den en gang allerede, så ville helst unngå det, men da må jeg kanskje det da Takk for hjelpen! Anonymous poster hash: dcd98...6f9 Håper ikke det var samme problem sist du byttet pcen.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #12 Skrevet 4. februar 2014 Kanskje det... Håper ikke det, har allerede byttet den inn en gang pga en annen feil Takk for hjelpen:) Hva vil det si? At den må inn på service? Anonymous poster hash: dcd98...6f9 Det vil si at knappen ikke "kobler" seg med det som sender signalene inn i maskina. Så ja, det betyr at den må på service Anonymous poster hash: 6d13f...9d7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #13 Skrevet 4. februar 2014 Håper ikke det var samme problem sist du byttet pcen. Nope, da var det problemer med minnet og noe greier. Det vil si at knappen ikke "kobler" seg med det som sender signalene inn i maskina. Så ja, det betyr at den må på service Anonymous poster hash: 6d13f...9d7 Okei, takk:) Anonymous poster hash: dcd98...6f9
-Jiinxs- Skrevet 4. februar 2014 #14 Skrevet 4. februar 2014 Har du en link til laptop'n din? For det burde ikke være så mye problemer.
Lutetium 71 Skrevet 4. februar 2014 #15 Skrevet 4. februar 2014 Nope, da var det problemer med minnet og noe greier. Okei, takk:) Anonymous poster hash: dcd98...6f9 Feil på minnet, eller for lite minne? Om en prosess på maskina plutselig bruker all prosessorkraften vil den bli ulidelig treg, og den vil ikke reagere på noen input. Men da hadde du kanskje sagt at den var nettopp treg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå