wtfdont Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 (endret) Jeg har hatt brun utflod siden forrige helg (25.01), den er liksom lys brun/rødlig. Det er ikke fordi jeg snart skal få mensen, eller fordi jeg nettopp har hatt den. Går på p-piller (Yasmin), og har hoppet over mensen et par måneder nå. Kan det være mellomblødning eller noe? Men er jo merkelig at det har vært sånn en hel uke.. Jeg hadde også ubeskyttet sex forrige helg, kan det ha noe med saken å gjøre? Har vært å sjekka meg for eventuelle kjønnsykdommer i dag, men får ikke svar før Torsdag. Noen som har noen erfaringer, eller som har opplevd samme ting? Endret 3. februar 2014 av wtfdont
Gjest Makemeloveit Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Jeg får det av og til før eller etter mensen. Det kan vare en stund. Tror ikke det er noe unormalt. Men hvis du er veldig usikker kan du kontakte lege.
wtfdont Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2014 Jeg får det av og til før eller etter mensen. Det kan vare en stund. Tror ikke det er noe unormalt. Men hvis du er veldig usikker kan du kontakte lege. Takk for svar! Men det som er greia er at jeg ikke har hatt mensen på 2-3 måneder, fordi jeg har "hoppa over" med p-piller, derfor jeg synes det var merkelig..
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Ta deg en graviditetstest, så kan du kontakte legen igjen hvis det ikke gir seg. Jeg kan også ha 1-3 dager med brunt utflod etter mensen.. Anonymous poster hash: ae2a3...8b1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Det kan være en mellomblødning, hadde det selv opptil to ganger hver måned. Akkurat som en liten mini mensen, vondt var det og, ble til slutt drittlei hele p-pillene og gikk over til spiral. Digg!!Anonymous poster hash: 74f96...fae
Gjest Makemeloveit Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 Takk for svar! Men det som er greia er at jeg ikke har hatt mensen på 2-3 måneder, fordi jeg har "hoppa over" med p-piller, derfor jeg synes det var merkelig.. Det er nok derfor du får slik brun utflod. En slags mellomblødning. Du bør ikke hoppe over mensen ofte, da ødelegger du syklusen. Du skal hvert fall aldri hoppe over mer enn 3 måneder i strekk.
wtfdont Skrevet 4. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2014 Tusen takk for svar! Skal ta resten av pillene på brettet og vente 7 dager som normalt, sånn at jeg får mensen, får håpe at det gir seg da!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå