AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Blir den mer brun og/eller mye kortere? Jeg bruker Naproxen og Panodil Zapp. Jeg tok Naproxen forrige gang, og i dag så jeg det var litt brunt. Nå var det litt rødt i. Når jeg bruker Naproxen varer mensen min i 2-5 dager. Bør jeg slutte med Naproxen? Er det farlig å få brun mens og at den er kortere? Anonymous poster hash: 75b2b...7b5
Sandie Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Det skal ikke ha noe å si. Men for å være sikker ville jeg spurt en farmasøyt på apoteket.
Artig Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Naproxen er den beste jeg har brukt. Forandring i varighet og farge har ikke noe å si så lenge det ikke er til plage
Minya Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Jeg fikk endret lengde på mensen da jeg brukte Naproxen som smertestillende under mensen. Med mine vanlige tre dager ble mensen kortet ned til en dag og brun spotting i to dager til, så jeg slutta å bruke Naproxen. For de med lang mens kan det være praktisk, om de får den bivirkningen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå