AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Hei! Jeg har tenkt til å fri til kjæresten min om ikke så altfor lenge og har begynt å planlegge så smått. Jeg er jente, så det blir et mer "utradisjonelt" frieri, i og med at det vanligvis er mannen som frir. Så jeg lurer på om det er noen som at en ide eller et forslag til et uforglemmelig frieri? (Vi er begge unge og skal på ferie i sommerferien om noen har noe forslag i forhold til det) Anonymous poster hash: ceac0...739
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Hvor skal dere reise?Anonymous poster hash: 21f1b...4b2
Gjest Makemeloveit Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Åå, jeg har en idè! Dra ned på stranden når det ikke er så mye folk (om dere skal til syden) og skriv i sanden: Marry Me? Eller Vil du gifte deg med meg? Mens du ber han lukke øynene mens du skriver
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Hvor skal dere reise?Anonymous poster hash: 21f1b...4b2 Spania:-)Anonymous poster hash: ceac0...739
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Åå, jeg har en idè! Dra ned på stranden når det ikke er så mye folk (om dere skal til syden) og skriv i sanden: Marry Me? Eller Vil du gifte deg med meg? Mens du ber han lukke øynene mens du skriver Ja, jeg tenkte på det faktisk! Men føler det blir litt lite "intimt" og spesielt om du skjønner.. og hvis det er en del folk rundt blir det så lite personlig Anonymous poster hash: ceac0...739
Gjest Makemeloveit Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 Ja, jeg tenkte på det faktisk! Men føler det blir litt lite "intimt" og spesielt om du skjønner.. og hvis det er en del folk rundt blir det så lite personligAnonymous poster hash: ceac0...739 Jeg hadde synes at det hadde blitt kjempe spesielt jeg da, men det er meg Du kan jo gå ned på knær i tillegg om du har lyst. Mange måter du kan gjøre det på. Selvfølgelig ikke så hyggelig om mange ser på, men er ikke mange om ettermiddag/kveld. Du kan jo også gjøre det på en fjelltopp hvis dere skal på tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå