AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Kjære alle kvinner. Nå har "endelig" en ny sport trend kommet for fult. http://www.side2.no/aktuelt/article3751364.ece Forhåpentligvis kan det hende vi får se mer av dette på SATS i nær fremtid. Anonymous poster hash: 63d2a...763
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Æsj og au. Anonymous poster hash: 58388...1f9
Gjest Inferno Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Nei takk, fitta mi er stram nok fra før.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 Most banan anyone? Anonymous poster hash: 019ee...e75
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 Det der kan umulig være bra for vaginaen. Grøss.. Anonymous poster hash: 58388...1f9
Tibbie Skrevet 3. februar 2014 #7 Skrevet 3. februar 2014 Har sett det der før, men aldri skjønt hvordan det "festes"? De første gangene hadde jeg bare sett bilder og videoer, så tenkte bare at det hang i leppene. Meeeen det trener vel ikke vaginaens muskulatur? Noen som skjønner dette og kan forklare?
Gjest Inferno Skrevet 3. februar 2014 #8 Skrevet 3. februar 2014 Har sett det der før, men aldri skjønt hvordan det "festes"? De første gangene hadde jeg bare sett bilder og videoer, så tenkte bare at det hang i leppene. Meeeen det trener vel ikke vaginaens muskulatur? Noen som skjønner dette og kan forklare? Man putter vel noe inn i skjeden og så skviser man så stramt om det at man holder vekta oppe? Frister litt å trene opp fittemusklene skikkelig, dog, bare for å stramme til alt man kan under sex og se hva som skjer
Tibbie Skrevet 3. februar 2014 #9 Skrevet 3. februar 2014 Man putter vel noe inn i skjeden og så skviser man så stramt om det at man holder vekta oppe? Frister litt å trene opp fittemusklene skikkelig, dog, bare for å stramme til alt man kan under sex og se hva som skjer Hmm, det høres ikke like vondt ut som det første jeg tenkte Dette må jeg prøve når jeg blir litt "slapp i fisken"! Kanskje også litt på forskudd av ren nysgjerrighet. Hehe
Gjest Inferno Skrevet 3. februar 2014 #10 Skrevet 3. februar 2014 Hmm, det høres ikke like vondt ut som det første jeg tenkte Dette må jeg prøve når jeg blir litt "slapp i fisken"! Kanskje også litt på forskudd av ren nysgjerrighet. Hehe Hva, feste i kjønnshåra?
Tibbie Skrevet 3. februar 2014 #11 Skrevet 3. februar 2014 Hva, feste i kjønnshåra? Haha, iiiip. Jeg tenkte på kjønnsleppene. Tenkte at de kan umulig se spesielt pene ut etter å ha slept på 14 kilo
Gjest Inferno Skrevet 3. februar 2014 #12 Skrevet 3. februar 2014 Haha, iiiip. Jeg tenkte på kjønnsleppene. Tenkte at de kan umulig se spesielt pene ut etter å ha slept på 14 kilo Au, herregud, hahaha. Hengefitte tas til et nytt nivå! 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #13 Skrevet 3. februar 2014 Frister litt å trene opp fittemusklene skikkelig, dog, bare for å stramme til alt man kan under sex og se hva som skjer Hehe, hadde blitt lettere overrasket hvis det plutselig hadde "låst" seg under akten... Anonymous poster hash: da4a2...89d
Gjest Raindrops Skrevet 3. februar 2014 #14 Skrevet 3. februar 2014 Virker absolutt ikke dumt egentlig, selv om jeg tror 14 kg er litt i meste laget for min del, og det blir nok ikke en del av mitt "offentlige" treningsprogram
Gjest Inferno Skrevet 3. februar 2014 #15 Skrevet 3. februar 2014 Hehe, hadde blitt lettere overrasket hvis det plutselig hadde "låst" seg under akten... Anonymous poster hash: da4a2...89d Hjemmelaga kjøttdeig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå