Gå til innhold

Ny sport for kvinner :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjære alle kvinner. Nå har "endelig" en ny sport trend kommet for fult.

http://www.side2.no/aktuelt/article3751364.ece

Forhåpentligvis kan det hende vi får se mer av dette på SATS i nær fremtid.

Anonymous poster hash: 63d2a...763
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj og au.

Anonymous poster hash: 58388...1f9
Gjest Inferno
Skrevet

Nei takk, fitta mi er stram nok fra før.

Skrevet

Most banan anyone?:P

Anonymous poster hash: 019ee...e75
Skrevet

Det der kan umulig være bra for vaginaen. Grøss..

Anonymous poster hash: 58388...1f9
Skrevet

Har sett det der før, men aldri skjønt hvordan det "festes"?

De første gangene hadde jeg bare sett bilder og videoer, så tenkte bare at det hang i leppene. Meeeen det trener vel ikke vaginaens muskulatur?

Noen som skjønner dette og kan forklare? :P

Gjest Inferno
Skrevet

Har sett det der før, men aldri skjønt hvordan det "festes"?

De første gangene hadde jeg bare sett bilder og videoer, så tenkte bare at det hang i leppene. Meeeen det trener vel ikke vaginaens muskulatur?

Noen som skjønner dette og kan forklare? :P

Man putter vel noe inn i skjeden og så skviser man så stramt om det at man holder vekta oppe?

Frister litt å trene opp fittemusklene skikkelig, dog, bare for å stramme til alt man kan under sex og se hva som skjer :laugh:

Skrevet

Man putter vel noe inn i skjeden og så skviser man så stramt om det at man holder vekta oppe?

Frister litt å trene opp fittemusklene skikkelig, dog, bare for å stramme til alt man kan under sex og se hva som skjer :laugh:

Hmm, det høres ikke like vondt ut som det første jeg tenkte :P

Dette må jeg prøve når jeg blir litt "slapp i fisken"! Kanskje også litt på forskudd av ren nysgjerrighet. Hehe

Gjest Inferno
Skrevet

Hmm, det høres ikke like vondt ut som det første jeg tenkte :P

Dette må jeg prøve når jeg blir litt "slapp i fisken"! Kanskje også litt på forskudd av ren nysgjerrighet. Hehe

Hva, feste i kjønnshåra? :laugh:

Skrevet

Hva, feste i kjønnshåra? :laugh:

Haha, iiiip. Jeg tenkte på kjønnsleppene. Tenkte at de kan umulig se spesielt pene ut etter å ha slept på 14 kilo :P

Gjest Inferno
Skrevet

Haha, iiiip. Jeg tenkte på kjønnsleppene. Tenkte at de kan umulig se spesielt pene ut etter å ha slept på 14 kilo :P

Au, herregud, hahaha. Hengefitte tas til et nytt nivå!

• Liker 1
Skrevet

Hehe, hadde blitt lettere overrasket hvis det plutselig hadde "låst" seg under akten... :P

Anonymous poster hash: da4a2...89d

Gjest Raindrops
Skrevet

Virker absolutt ikke dumt egentlig, selv om jeg tror 14 kg er litt i meste laget for min del, og det blir nok ikke en del av mitt "offentlige" treningsprogram :ler:

Gjest Inferno
Skrevet

Hehe, hadde blitt lettere overrasket hvis det plutselig hadde "låst" seg under akten... :P

Anonymous poster hash: da4a2...89d

Hjemmelaga kjøttdeig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...