Spoonejentaa Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Liker dere gutter å bli kysset/bitt lett på halsen og på øret (selvfølgelig ikke i)? Og liker dere å bli kysset andre steder? Sånn nedover magen for eksempel? Hvor er DINE favorittsteder å bli kysset? Er det turn-on å bli bitt svakt i underleppen? Takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Jeg liker å bli kysset på pannen og på bicepsen. Anonymous poster hash: cebe0...d0f
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Liker veldig godt å bli kysset på halsen,biceps, brystkassen.... Overalt alt egentlig Anonymous poster hash: 65cf8...071 2
TLKH Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 Biting på ørrflippen. Biting på noplene hos meg å stryke /slikke på v mønsteret nedmot penis er helt vilt godt. Der er jeg ekstra følsom. Mrn jeg er egentlig klar bare kjæresten min kler av seg å kikker på meg på den spesielle måten hun gjør!
TLKH Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 Sug litt på leppa også bit forsiktig = ja takk for min del 1
Gjest Coolaid Skrevet 11. februar 2014 #7 Skrevet 11. februar 2014 Liker dere gutter å bli kysset/bitt lett på halsen og på øret (selvfølgelig ikke i)? Og liker dere å bli kysset andre steder? Sånn nedover magen for eksempel? Hvor er DINE favorittsteder å bli kysset? Er det turn-on å bli bitt svakt i underleppen? Takk for svar! Liker ikke noe særlig å bli bitt. ELSKER å bli slikket, eller suget forsiktig på brystvortene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå