AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 #21 Skrevet 8. februar 2014 Da jeg og samboer var på utkikk etter ny hund, akkurat som du beskriver. Så tok vi bare en sjekk på nettet å så etter en hund som skulle ut på for. Da fant vi en Jack Russell terrier, den var helt perfekt for oss! Du kan jo også spørre venner, som kanskje har små raser og passe den noen dager, så kan du jo se om det er noe for deg? Jack Russell terrier er veldig fine hunder, vår hund hadde ikke blitt trent opp i det hele tatt. Vi måtte gjøre alt, og etter et år med ho går ho fint uten bånd, bjeffer aldri (bare lekebjeffing), trenger litt pelsstell (kommer helt ann på om du har korthåret eller strihåret) , de lærer utrolig fort og tillitsfulle. Det kommer jo helt ann på hvordan du trenger dem, de trenger også litt hjernetrim som de fleste hunder trenger og har behov for turer hver dag. Jeg tror ikke noen andre raser enn Jack Russell terrier er noe for meg. Herlig hunderase! Ville anbefalt deg å prøve og kanskje ha noen på prøvetid hos deg. Anonymous poster hash: 2a285...3bb
la Flaca Skrevet 8. februar 2014 #22 Skrevet 8. februar 2014 Så har du jo sheltie da. Perfekt størrelse, og utrooolig kjærlige og vakre hunder som oppdrar seg selv omtrent. Men mange av dem er det litt lyd i.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå