AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Jeg har kjent igjen et innlegg her inne. Dvs jeg vet hvem det omhandler, og hvem som har skrevet det basert på spesielle uttrykk h*n bruker, og jeg vet de har mye kontakt da de ligger på hverandres topplister på snapchat. H*n har rosabrillene på og spør om råd her inne. Det h*n gir av bakgrunnsinformasjon kan tolkes både negativt og positivt. Jeg vet, basert på venninners erfaringer, at det burde tolkes negativt da den det omhandler har psykopatiske trekk som har vært veldig skadelige for andre. Fremstår selvfølgelig veldig sjarmerende, dyp og følsom. Dette er ikke noe jeg tør si rett ut, fordi jeg er redd den det omhandler fordi h*n har stor sosial innflytelse og jeg vil ikke bli utstøtt. Jeg tør ikke annet enn å blånekte hvis jeg blir spurt om jeg vet noe. Bør jeg foreta meg noe? Anonymous poster hash: eb4dc...1c6
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Du kunne prøvd å hintet om det anonymt i h*ns tråd, isteden for å starte denne tråden. Hvis jeg var h*n hadde jeg fått litt panikk av denne tråden, ikke alle vil bli gjennkjent, selv om sikkert mange blir det.Anonymous poster hash: f4b66...625
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Du kunne prøvd å hintet om det anonymt i h*ns tråd, isteden for å starte denne tråden. Hvis jeg var h*n hadde jeg fått litt panikk av denne tråden, ikke alle vil bli gjennkjent, selv om sikkert mange blir det.Anonymous poster hash: f4b66...625 Prøvde, men det druknet i "tenk positivt"-svar. Anonymous poster hash: eb4dc...1c6 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Jeg har kjent igjen et innlegg her inne. Dvs jeg vet hvem det omhandler, og hvem som har skrevet det basert på spesielle uttrykk h*n bruker, og jeg vet de har mye kontakt da de ligger på hverandres topplister på snapchat. H*n har rosabrillene på og spør om råd her inne. Det h*n gir av bakgrunnsinformasjon kan tolkes både negativt og positivt. Jeg vet, basert på venninners erfaringer, at det burde tolkes negativt da den det omhandler har psykopatiske trekk som har vært veldig skadelige for andre. Fremstår selvfølgelig veldig sjarmerende, dyp og følsom. Dette er ikke noe jeg tør si rett ut, fordi jeg er redd den det omhandler fordi h*n har stor sosial innflytelse og jeg vil ikke bli utstøtt. Jeg tør ikke annet enn å blånekte hvis jeg blir spurt om jeg vet noe. Bør jeg foreta meg noe? Anonymous poster hash: eb4dc...1c6 Jøssenam.... Nei, du burde ikke foreta deg noe som helst, eller diagnostisere noen på egenhånd med mindre du har kunnskaper på dette området, og i alle fall ikke slik ovenfor andre som kjenner dem personlig. Du burde kanskje også se litt på egen vurderingsevne når det gjelder din bastante konklusjon om at ett enkelt innlegg nødvendigvis må omhandle noen du kjenner. Vi har sett mange eksempler på det samme her inne, hvor slikt har vist seg å ikke stemme. Mennesker med relativt lik studiebakgrunn kan f.eks. bruke mange av de samme termene og uttrykkene. Anonymous poster hash: 67f78...d89
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 Jøssenam.... Nei, du burde ikke foreta deg noe som helst, eller diagnostisere noen på egenhånd med mindre du har kunnskaper på dette området, og i alle fall ikke slik ovenfor andre som kjenner dem personlig. Du burde kanskje også se litt på egen vurderingsevne når det gjelder din bastante konklusjon om at ett enkelt innlegg nødvendigvis må omhandle noen du kjenner. Vi har sett mange eksempler på det samme her inne, hvor slikt har vist seg å ikke stemme. Mennesker med relativt lik studiebakgrunn kan f.eks. bruke mange av de samme termene og uttrykkene. Anonymous poster hash: 67f78...d89 La oss kalle det en manipulerende drittsekk, hvis det gjør det lettere for deg å forstå hva det er snakk om uten å henge deg opp i diagnose. Det er basert på erfaringer til tre gode venninner som alle har vurderingsevnen i orden. Ordene som ble gjenkjent har ikke noe med vår studiebakgrunn å gjøre. Anonymous poster hash: eb4dc...1c6
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 Hvilken tråd gjelder det? Anonymous poster hash: 21fe4...1cd
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #7 Skrevet 4. februar 2014 La oss kalle det en manipulerende drittsekk, hvis det gjør det lettere for deg å forstå hva det er snakk om uten å henge deg opp i diagnose. Det er basert på erfaringer til tre gode venninner som alle har vurderingsevnen i orden. Ordene som ble gjenkjent har ikke noe med vår studiebakgrunn å gjøre. Anonymous poster hash: eb4dc...1c6 Det er likevel helt absurd å trekke en konklusjon om at vedkommende har skrevet et bestemt innlegg her inne... Og antatte fakta om noen kan fort bli til 'sannheter' dersom det som sies gjentas av flere og utvikler seg til noe 'alle' bare vet. Med mindre det er snakk om vold eller annen mishandling, eller dere selv alle tre har datet ham og har dårlige personlige erfaringer, så hadde jeg ikke sagt noe. Anonymous poster hash: 67f78...d89
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2014 #8 Skrevet 4. februar 2014 Få se tråden, så skal vi vudere om du bør si noe. Anonymous poster hash: cc963...5cf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå