AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 hvorfor har jeg det ofte sån at jeg ikke er sikker på om jeg foreksempel har havnet i trøbbel eller om det bare er en film som har gått i hodet på meg? og avogtil er det ting som liksom ikke stemmer med hva jeg tenker så jeg på en måte tenker mot mine egne tanker selvom jeg vet de ikke stemmer. kan det være en årsak? Anonymous poster hash: 9d70f...e48
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Jeg har det helt likt.. og har hatt det slik i mange år. Det er forferdelig Anonymous poster hash: ebed9...bc0
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Ok. Hva kan årsaken være?Anonymous poster hash: 9d70f...e48
Gjest Gjest_Erica Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 Jeg synes du skal oppsøke profesjonell hjelp, om du allerede ikke har det. Et sted å begynne er hos fastlegen din som kan søke deg videre i psykiatrisystemet. 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 I dag var det nemlig ei "rotte" som skjelte meg ut tror jeg. Hun sier at det er opptil henne selv å svare.Anonymous poster hash: 9d70f...e48
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #7 Skrevet 3. februar 2014 Jeg synes du skal oppsøke profesjonell hjelp, om du allerede ikke har det. Et sted å begynne er hos fastlegen din som kan søke deg videre i psykiatrisystemet. Ok. Men psykiateren min sa til meg at det blir en god stund før jeg får treffe ham igjen fordi jeg er blitt frisk. Saken er at jeg har opp og ned måneder. Jeg liker heller ikke menneske heten og i dag sa jeg noe jeg angret litt men ikke gjorde noe med. Jeg sa jeg skulle drepe menneskeheten. Da sa personalet mitt at de skulle skrive noen bokstaver i en rapport.Anonymous poster hash: 9d70f...e48
Chloe- Skrevet 3. februar 2014 #8 Skrevet 3. februar 2014 Ok. Men psykiateren min sa til meg at det blir en god stund før jeg får treffe ham igjen fordi jeg er blitt frisk. Saken er at jeg har opp og ned måneder. Jeg liker heller ikke menneske heten og i dag sa jeg noe jeg angret litt men ikke gjorde noe med. Jeg sa jeg skulle drepe menneskeheten. Da sa personalet mitt at de skulle skrive noen bokstaver i en rapport.Anonymous poster hash: 9d70f...e48 Godt at du har personal rundt deg. Den pratende rotta eksisterer ikke, og du er IKKE frisk om du vil drepe menneskeheten.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #9 Skrevet 3. februar 2014 Godt at du har personal rundt deg. Den pratende rotta eksisterer ikke, og du er IKKE frisk om du vil drepe menneskeheten. Rotta var bare et uttrykk for en frekk dame som jeg syntes hadde en stygg gul kvise.Anonymous poster hash: 9d70f...e48
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #10 Skrevet 3. februar 2014 Saken er at jeg hater andre mennesker iallfall de fleste men jeg vil ikke drepe mennesker for da havner jeg i fengsel, men jeg håper ofte at enkelte folk bare dør.Anonymous poster hash: 9d70f...e48
Chloe- Skrevet 3. februar 2014 #11 Skrevet 3. februar 2014 Saken er at jeg hater andre mennesker iallfall de fleste men jeg vil ikke drepe mennesker for da havner jeg i fengsel, men jeg håper ofte at enkelte folk bare dør.Anonymous poster hash: 9d70f...e48 Friske mennesker tenker ikke på å drepe mennesker.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #12 Skrevet 3. februar 2014 Ok. Jeg får sånne grusomme dyremisshandlingstanker avogtil, som å kneppe ihjel fuglonger og klype hunder. Men jeg gjør det aldri. Men avogtil så er det som om dyrene vet hva jeg tenker på. Men psykiateren min sa jeg var frisk. Disse tankene kommer i perioder. Jeg går på piller mot depresjon og psykose også.Anonymous poster hash: 9d70f...e48
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #13 Skrevet 3. februar 2014 Du går ikke på noen medisiner? Da jeg gikk på antidepressiver for noen år siden så fikk jeg store problemer med å skille virkeligheten fra det jeg drømmer. Det medførte blant annet at jeg ble forbanna på folk fordi jeg hadde drømt et eller annet negativt om dem. Anonymous poster hash: fe589...a46
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #14 Skrevet 3. februar 2014 Ok. Jeg får sånne grusomme dyremisshandlingstanker avogtil, som å kneppe ihjel fuglonger og klype hunder. Men jeg gjør det aldri. Men avogtil så er det som om dyrene vet hva jeg tenker på. Men psykiateren min sa jeg var frisk. Disse tankene kommer i perioder. Jeg går på piller mot depresjon og psykose også.Anonymous poster hash: 9d70f...e48 Dette har jeg også innimellom men jeg er helt frisk, og er egentlig glad i dyr. Det trenger ikke bety noe at du har disse tankene Anonymous poster hash: fe589...a46
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #15 Skrevet 3. februar 2014 Du går ikke på noen medisiner? Da jeg gikk på antidepressiver for noen år siden så fikk jeg store problemer med å skille virkeligheten fra det jeg drømmer. Det medførte blant annet at jeg ble forbanna på folk fordi jeg hadde drømt et eller annet negativt om dem. Anonymous poster hash: fe589...a46 Jeg går på abilify og fluoxetin.Anonymous poster hash: 9d70f...e48
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #16 Skrevet 3. februar 2014 Dette har jeg også innimellom men jeg er helt frisk, og er egentlig glad i dyr. Det trenger ikke bety noe at du har disse tankene Anonymous poster hash: fe589...a46 Ok. Men saken er at jeg er glad i men stoler ikke på dyr. Jeg syns dyr er noe drit fordi de er så uforutsigbare.Anonymous poster hash: 9d70f...e48
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #17 Skrevet 3. februar 2014 Hvorfor kan det være sån at om man bruker antideprisiva så kan man ha problemer med drøm og virkelighet?Anonymous poster hash: 9d70f...e48
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå