AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 De siste ukene så har det gjort vondt å tisse, altså det svir å tisse, helt på slutten. Føles litt ut som urinveisinfeksjon, bare ikke så ekstremt vondt pluss at jeg ikke må tisse hele tiden. Er også veldig sensitiv der nede, på en litt vond måte. Sist jeg hadde samleie gjorde det også vondt. Har hatt kjæreste i noen mnd nå, og har kun vært med han, går på p-piller. Har ikke merket noe stor forskjell i utflod, den er mer hvit, og ikke blank men annet enn det så er det ikke noe som tilsier soppinfeksjon heller. Har lurt på om det kanskje kan være klamydia, men synes det er litt rart at jeg får symptomer nå, da jeg har hatt ubeskyttet sex med han i noen mnd nå. Lurer også på om det kan være tidlige symptomer på graviditet? Fikk alt dette etter sist mensen. Noen som har opplevd noe lignende eller vet hva det kan være? Anonymous poster hash: e6ae6...f55
isbjørnungen Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Du trenger ikke få symptomer med en gang du er smittet. Ta en tur til legen eller en SOS-klinikk:)
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Glemte også å skrive at jeg får vondt nedentil om jeg står for lenge, jobber et sted der jeg er på beina stort sett hele dagen, og får da vondt på en rar måte. Jobber ikke så ofte, så skjer ikke ellers. Aner ikke. Skal dra å teste meg for klamydia så fort som mulig, så jeg får se om det er det eller ikke. Er litt redd for at det kan være vestibulitt, eller vaginisme eller noe lignende også... Anonymous poster hash: e6ae6...f55
isbjørnungen Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Glemte også å skrive at jeg får vondt nedentil om jeg står for lenge, jobber et sted der jeg er på beina stort sett hele dagen, og får da vondt på en rar måte. Jobber ikke så ofte, så skjer ikke ellers. Aner ikke. Skal dra å teste meg for klamydia så fort som mulig, så jeg får se om det er det eller ikke. Er litt redd for at det kan være vestibulitt, eller vaginisme eller noe lignende også... Anonymous poster hash: e6ae6...f55 Husk at det vanligste er vanligst
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 Ta med en urinprøve til legen din. Det kan fint være UVI selv om det er andre symptomer enn sist gang du hadde det. Anonymous poster hash: a57d5...632
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 Kan jo være en liten soppinfeksjon, har du tenkt på det? Det er ganske vanlig.. svir og er ømt. Anonymous poster hash: 5e1a5...34d
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #7 Skrevet 3. februar 2014 Kan jo være en liten soppinfeksjon, har du tenkt på det? Det er ganske vanlig.. svir og er ømt. Anonymous poster hash: 5e1a5...34d Har tatt litt canesten på utvendig nå, og skal se om det hjelper! Takk for alle svar Anonymous poster hash: e6ae6...f55
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #8 Skrevet 3. februar 2014 Har tatt litt canesten på utvendig nå, og skal se om det hjelper! Takk for alle svar Anonymous poster hash: e6ae6...f55 Hjelper ikke med canesten utvendig hvis du er full av sopp innvendig!Anonymous poster hash: 82a36...93f
Gjest Makemeloveit Skrevet 3. februar 2014 #9 Skrevet 3. februar 2014 Jeg vil tro det kanskje er en urinveisinfeksjon. Er ikke alltid det er like smertefult. Ta uansett en tur til lege!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå