AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Jeg er en jente på snart 17 år, og natt til søndag var jeg hjemme til en gutt på snart 18, og vi gikk litt over streken. I alle fall i forhold til hva jeg er vandt til. Han fingra meg veldig mye og det endte opp med sex. Da vi hadde sex synes jeg det var så ubeskrivelig vondt! (Det var ikke vondt første gang jeg hadde sex). Jeg begynte til og med å blø. Det var litt flaut, ettersom det kom på sengetrekket hans osv.. Er dette farlig? Jeg merket også dagen etterpå at jeg hadde kjempevondt i underlivet, og har det enda.. Det kommer også ut helt sykt mye utflod. Føles ut som jeg har mensen, bare at det er en blanding av blod og utflod. Og jeg har ikke mensen nå. Har søkt opp litt på nettet for å finne andre med samme problem, men med meg så svir det ikke når jeg tisser. Er dette vanlig og det kommer til å gå over eller bør jeg kontakte lege? (det vil jeg helst ikke, i og med at mamma jobber der..) Anonymous poster hash: 79111...3b7
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Var du våt nok da? Om du ikke var det, så ble du vel sikkert bare VELDIG sår. Anonymous poster hash: b1056...587
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Vi hadde drukket begge to, så jeg er litt usikker på om jeg var våt (men jeg tror det). Vanligvis blir jeg veldig våt.... Anonymous poster hash: 79111...3b7
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 sopp da? Ville dratt til legen om jeg var deg jeg Anonymous poster hash: b1056...587
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 sopp da? Ville dratt til legen om jeg var deg jeg Anonymous poster hash: b1056...587 Går det fint om jeg venter noen dager til for å se om det går over? Anonymous poster hash: 79111...3b7
Gjest HappyWaffle Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 høres ut som at du har fått en rift. ikke ha sex på en stund så det får tid til å gro. men ville uansett gått til lege om jeg var deg
bolla123 Skrevet 3. februar 2014 #7 Skrevet 3. februar 2014 høres ut som at du har fått en rift. ikke ha sex på en stund så det får tid til å gro. men ville uansett gått til lege om jeg var deg Men hvorfor blir det så himla mye utflod ut av det?
Gjest HappyWaffle Skrevet 3. februar 2014 #8 Skrevet 3. februar 2014 Men hvorfor blir det så himla mye utflod ut av det? fordi kroppen prøver å rense området slik at det blir "rent"
bolla123 Skrevet 3. februar 2014 #9 Skrevet 3. februar 2014 fordi kroppen prøver å rense området slik at det blir "rent" Tror det begynner å gå bedre nå faktisk. Men uansett, tusen takk for fornuftige svar!
Gjest HappyWaffle Skrevet 3. februar 2014 #10 Skrevet 3. februar 2014 Tror det begynner å gå bedre nå faktisk. Men uansett, tusen takk for fornuftige svar! blødning etter sex er ikke unormalt bare sånn at du veit det, det er når det skjer flere ganger at du burde være obs, å hvis du går å har vondt lenge men la det gå en god stund før du har sex igjen. har du sex for tidlig vil du kunne rive opp igjen riften
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå