Pepperkake88 Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Hei! Har i den siste uken plutselig hatt litt ømme og vonde brystvorter. De er liksom hele tiden "stive", og er vondt å klemme forsiktig på dem. Tror ikke jeg er gravid, ettersom jeg går på p-piller, og er veldig nøye med de. Har heller ikke hatt oppkast/diaré. Men skal ta en test når jeg venter mensen såklart. Tror nok jeg skal bestille legetime også, men lurer bare på om det er noen som har opplevd det samme, og eventuelt fant ut hva årsaken til det var?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Heisann! Jeg har opplevd det samme. Når man går på p-piller får man ofte "hovne" bryst - og de er også såre. Slik opplevde jeg det ihvertfall. Det kan også være kroppen som forbereder seg på menstruasjonen / eller etter mensen er over. Jeg gikk til legen og fikk beskjed om at det var helt normalt :-) Anonymous poster hash: bcb56...a96 1
Pepperkake88 Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2014 Heisann! Jeg har opplevd det samme. Når man går på p-piller får man ofte "hovne" bryst - og de er også såre. Slik opplevde jeg det ihvertfall. Det kan også være kroppen som forbereder seg på menstruasjonen / eller etter mensen er over. Jeg gikk til legen og fikk beskjed om at det var helt normalt :-) Anonymous poster hash: bcb56...a96 Okei. Det var litt beroligende å høre. Planlegger ikke å bli gravid akkurat nå for å si det sånn. Men syntes det var rart, for har aldri opplevd denne bivirkningen av p pillene før, og har gått på det ganske lenge
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Jeg fikk ikke dette før 2-3 år etter p-piller, så ble bekymret jeg også. Men for å være 100% sikker, og for din egen del - ta en tur til legen Anonymous poster hash: bcb56...a96 1
Pepperkake88 Skrevet 3. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2014 Jeg fikk ikke dette før 2-3 år etter p-piller, så ble bekymret jeg også. Men for å være 100% sikker, og for din egen del - ta en tur til legen Anonymous poster hash: bcb56...a96 Det stemmer ganske bra meg meg også da isåfall, for har gått på det i 2-3 år :-) Men ja, tror jeg skal gjøre som du foreslår og gå til legen uansett. Tror jeg roer meg mer ned da. Bare håper jeg ikke er gravid!!
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 Det stemmer ganske bra meg meg også da isåfall, for har gått på det i 2-3 år :-) Men ja, tror jeg skal gjøre som du foreslår og gå til legen uansett. Tror jeg roer meg mer ned da. Bare håper jeg ikke er gravid!! Ønsker deg ihvertfall lykke til. og håper det ikke er noe du ikke ønsker :-) Klemmer. Anonymous poster hash: bcb56...a96 1
Minya Skrevet 3. februar 2014 #7 Skrevet 3. februar 2014 Jeg får sånne vonde brystvorter innimellom. Som regel er det pga stoffet i overdelen jeg har brukt, eller i bh'en, det hjelper som oftest å smøre brystvorten med en fet krem og i verste fall sette en bit plastertape over for å unngå at den blir ytterligere irritert av overdel eller bh. Som oftest går det over i løpet av en dag eller to. Men for all del, ta en test for å bli helt sikker på at du ikke er gravid 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå