AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Når jeg leser ymse tråder her inne, dukker ordet "prippen" opp av og til. Noen virker også å kalle kvinnen prippen så snart hun ikke liker det samme som mannen(les: når han ikke får viljen sin med henne). Enten det nå gjelder gangbang med anal utforsking underveis, eller å diskutere sexlivet sitt med andre, eller å avslå et tilbud om ons på byen. Så hva legger dere egentlig i begrepet? Sånn konkret utover å "ikke ville utforske nye ting" og sånt.Anonymous poster hash: edcee...16f 2
Gjest Coolaid Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Prippen kan ha flere betydninger. Som for eksempel litt fin på det, litt for nøye eller ordentlig, moralistisk, snerpete, fisefin, en som tåler veldig lite osv. I sammenheng med sex brukes det vel om en person som ikke har lyst å prøve nye ting eller er negativ til det meste av sex, eller er litt moralistisk osv? Når det gjelder sex så er det vel ingen grunn til å bruke ordet i noe særlig stor grad, da vi alle liker, tenner og er komfortable/ ukomfortable med ulike ting. Man er i hvert fall ikke prippen selv om man ikke vil suge kuk, delta på gangbangs eller snakke så med andre om sex. Tenker at det er veldig lett å bruke ordet prippen i forbindelse med hersketeknikk for å få en annen person til å gjøre noe vedkommende ikke vil i senga.
Upchuck Mary Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Etter en tid her på forumet sitter jeg igjen med intrykket at å være prippen er det diametralsk motsatte av å være en løs billig hore. Vi snakker her om binære tilstander ala jin og jang. Er man ikke prippen er man hore, og er man ikke hore er man definitivt prippen. Det finnes visst ingen mellomtilstand her når man først har blitt kjønnsmoden. 6
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Selv bruker jeg ikke ordet prippen, så legger ikke så veldig mye i det. Men ser det brukes over en lav sko her på forumet. Folk får gjøre det de trives med sexuelt, så får alle andre drite i hva du gjør og ikke gjør, er ikke de som skal ha sex med deg uansett. Anonymous poster hash: e7483...0bd 2
oeas Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 Det er selvsagt relativt. Men er man prippen, må man ta konsekvensene av det.
Sapientia Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 Hvis man må gå med på gangbang med anal utforskning og ha/hatt flere ONS med tilfeldige menn for ikke å være prippen, ja da trives jeg utmerket som prippen. I forhold til det Coolaid skriver er jeg derimot ikke prippen.
Tidus Skrevet 3. februar 2014 #7 Skrevet 3. februar 2014 Jeg vil si at man er prippen om man ikke vil prøve ting som er mer vanlige, som f.eks. å suge kuk. Vil du ikke suge er du prippen spør du meg. Noe annet er analsex. Man er ikke prippen i mine øyne om man ikke vil prøve det, da jeg ikke tror det er i nærheten like vanlig som å suge. 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #8 Skrevet 3. februar 2014 Jeg vil si at man er prippen om man ikke vil prøve ting som er mer vanlige, som f.eks. å suge kuk. Vil du ikke suge er du prippen spør du meg. Noe annet er analsex. Man er ikke prippen i mine øyne om man ikke vil prøve det, da jeg ikke tror det er i nærheten like vanlig som å suge. Men ting blir jo "vanlig" når mange driver med det. Så dersom det blir det blir en norm å ha analsex med fremmede, er man da prippen dersom man ikke gjør det? Anonymous poster hash: 7f30b...08c 2
Upchuck Mary Skrevet 3. februar 2014 #9 Skrevet 3. februar 2014 Jeg vil si at man er prippen om man ikke vil prøve ting som er mer vanlige, som f.eks. å suge kuk. Vil du ikke suge er du prippen spør du meg. Noe annet er analsex. Man er ikke prippen i mine øyne om man ikke vil prøve det, da jeg ikke tror det er i nærheten like vanlig som å suge. Mener du som mottaker eller giver? 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #10 Skrevet 3. februar 2014 Jeg synes man er prippen dersom man kategorisk avviser alt som er nytt, uten å vurdere eller prøve det en gang. (Innenfor rimelighetens og normalitetens grenser.) Anonymous poster hash: a3271...7b5 2
Gjest BettyBoop Skrevet 3. februar 2014 #11 Skrevet 3. februar 2014 Jeg tror det er individuelt. De som liker ekstreme former for sex ser jeg for meg har lavere grenser for hva som er prippent enn de som liker mer såkalt "vanilje" sex.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #12 Skrevet 3. februar 2014 Men ting blir jo "vanlig" når mange driver med det. Så dersom det blir det blir en norm å ha analsex med fremmede, er man da prippen dersom man ikke gjør det? Anonymous poster hash: 7f30b...08c Jeg vil si det har sammenheng med hvor mange som gjør det. Først toppløsmoten var ikke jenter pripne hvis de ikke vil sole seg toppløs. Under toppløsperioden var de som ikke ville pripne. Etter at perioden var over var det igjen greit og man var ikke lenger prippen. Hvor mange som må gjøre det vet jeg ikke men hvis 80% gjør noe så er de siste 20% prippne. Det går vel også litt på alder.Man forventer at unge skal teste ut mer mens det er greit at eldre ikke har det samme behovet. Man blir derfor lettere omtalt som prippen hvis en er ung en når en er eldre. Anonymous poster hash: 4cd6d...717
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #13 Skrevet 3. februar 2014 Jeg tror det er individuelt. De som liker ekstreme former for sex ser jeg for meg har lavere grenser for hva som er prippent enn de som liker mer såkalt "vanilje" sex. TS her; på forumet her har jeg nesten fått motsatt inntrykk, om jeg ser på dem som f.eks. praktiserer bdsm eller har åpne forhold. (Ikke at åpne forhold er ekstremt sånn sett, men det er ikke noe for hvemsomhelst, ut fra det jeg har lest.) De virker mer tolerante og ... Overbærende, i mangel på bedre ord, enn de som f.eks. "bare" vil ha analsex, f.eks.. Ellers sitter jeg ofte igjen med samme inntrykk som Upchuck Mary; enten er man prippen nonne, eller så er man billigste hore av simpleste sort. I alle fall her på forumet. Ellers virker det nesten som det blir brukt som hersketeknikk av furtne mannfolk som ikke får viljen sin. Anonymous poster hash: edcee...16f 1
Gjest BettyBoop Skrevet 3. februar 2014 #14 Skrevet 3. februar 2014 TS her; på forumet her har jeg nesten fått motsatt inntrykk, om jeg ser på dem som f.eks. praktiserer bdsm eller har åpne forhold. (Ikke at åpne forhold er ekstremt sånn sett, men det er ikke noe for hvemsomhelst, ut fra det jeg har lest.) De virker mer tolerante og ... Overbærende, i mangel på bedre ord, enn de som f.eks. "bare" vil ha analsex, f.eks.. Ellers sitter jeg ofte igjen med samme inntrykk som Upchuck Mary; enten er man prippen nonne, eller så er man billigste hore av simpleste sort. I alle fall her på forumet. Ellers virker det nesten som det blir brukt som hersketeknikk av furtne mannfolk som ikke får viljen sin. Anonymous poster hash: edcee...16f Ja du har kanskje rett..
Gjest Andrea93 Skrevet 3. februar 2014 #15 Skrevet 3. februar 2014 Syns prippen er et ord som burde strykes fra ordlista jeg. Folks grenser går ulike steder, uten at de skal måtte bli stempla som hverken løs eller prippen av den grunn.
Gjest Pulmones Skrevet 3. februar 2014 #16 Skrevet 3. februar 2014 Prippen kan ha flere betydninger. Som for eksempel litt fin på det, litt for nøye eller ordentlig, moralistisk, snerpete, fisefin, en som tåler veldig lite osv. I sammenheng med sex brukes det vel om en person som ikke har lyst å prøve nye ting eller er negativ til det meste av sex, eller er litt moralistisk osv? Når det gjelder sex så er det vel ingen grunn til å bruke ordet i noe særlig stor grad, da vi alle liker, tenner og er komfortable/ ukomfortable med ulike ting. Man er i hvert fall ikke prippen selv om man ikke vil suge kuk, delta på gangbangs eller snakke så med andre om sex. Tenker at det er veldig lett å bruke ordet prippen i forbindelse med hersketeknikk for å få en annen person til å gjøre noe vedkommende ikke vil i senga. Coolaid sier det så greit. Som mange andre ganger får han pluss fra meg! (I have got a secret crush on you! You're my kind of man!) Mneeeh. NU skal flåseberta sove, tror jeg.
Tidus Skrevet 3. februar 2014 #17 Skrevet 3. februar 2014 Men ting blir jo "vanlig" når mange driver med det. Så dersom det blir det blir en norm å ha analsex med fremmede, er man da prippen dersom man ikke gjør det? Anonymous poster hash: 7f30b...08c I guess..?
Tidus Skrevet 3. februar 2014 #18 Skrevet 3. februar 2014 Mener du som mottaker eller giver? Spiller det noen rolle?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #19 Skrevet 3. februar 2014 TS her; på forumet her har jeg nesten fått motsatt inntrykk, om jeg ser på dem som f.eks. praktiserer bdsm eller har åpne forhold. (Ikke at åpne forhold er ekstremt sånn sett, men det er ikke noe for hvemsomhelst, ut fra det jeg har lest.) De virker mer tolerante og ... Overbærende, i mangel på bedre ord, enn de som f.eks. "bare" vil ha analsex, f.eks.. Ellers sitter jeg ofte igjen med samme inntrykk som Upchuck Mary; enten er man prippen nonne, eller så er man billigste hore av simpleste sort. I alle fall her på forumet. Ellers virker det nesten som det blir brukt som hersketeknikk av furtne mannfolk som ikke får viljen sin. Anonymous poster hash: edcee...16f TS igjen. Det kan virke som om jeg allerede har bestemt meg for hva folk mener. Jeg har dannet meg et inntrykk, men ville se hva svaret ble hvis jeg spurte om hva folk egentlig legger i ordet. Heldigvis ser det ut til at det er litt mer nyansert Og for ordens skyld kan vi sette "mann" i parentes i setningen jeg kursiverte: "Ellers virker det nesten som det blir brukt som hersketeknikk av furtne (mann)folk som ikke får viljen sin." Det går jo tross alt begge veier, selv om jeg har sett mest av at menn kaller kvinner for pripne, og veldig lite at kvinner kaller menn for pripne. Anonymous poster hash: edcee...16f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå