AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Jeg er nå 32 år og merker at sexlysten min ikke er like stor som for 10-15 år siden. Dvs. at jeg blir jo fortsatt kåt når jeg først starter opp med dama, men det er ikke slik som det var før. Da tenkte jeg på sex HELE tiden og gikk mer eller mindre rundt med ståpikk fra jeg våknet til jeg la meg igjen. Det føles litt som å egentlig ikke være sulten, men når jeg blir tilbudt noe godt takker jeg ja. Er det flere som har passert 30 som føler det slik? Anonymous poster hash: af28a...4f0
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Nei. Jeg er kvinne og har aldri mistet noe som helst. Anonymous poster hash: 2f26b...a2b 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Sånn som du er nå har jeg alltid vært. Anonymous poster hash: 11ef7...20e
Gjest Whitestripes Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 TS er mann? Noen menn mister lysten når de blir litt eldre, andre ikke. Det er nok veldig individuelt. Jeg er kvinne, og min sexlyst har bare steget med alderen. 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 Jeg er nå 32 år og merker at sexlysten min ikke er like stor som for 10-15 år siden. Dvs. at jeg blir jo fortsatt kåt når jeg først starter opp med dama, men det er ikke slik som det var før. Da tenkte jeg på sex HELE tiden og gikk mer eller mindre rundt med ståpikk fra jeg våknet til jeg la meg igjen. Det føles litt som å egentlig ikke være sulten, men når jeg blir tilbudt noe godt takker jeg ja. Er det flere som har passert 30 som føler det slik? Anonymous poster hash: af28a...4f0 De aller fleste menn har det slik. Testostoronproduksjonen er på topp rundt 18-19, så går den bare nedover. Den synker ikke så mye til å begynne med, men de fleste av oss merker det et sted i 30-årene. Jeg er 37 og merker stor forskjell fra 10-15 år siden. Anonymous poster hash: 2a453...e01
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #7 Skrevet 3. februar 2014 Jeg er nå 32 år og merker at sexlysten min ikke er like stor som for 10-15 år siden. Dvs. at jeg blir jo fortsatt kåt når jeg først starter opp med dama, men det er ikke slik som det var før. Da tenkte jeg på sex HELE tiden og gikk mer eller mindre rundt med ståpikk fra jeg våknet til jeg la meg igjen. Det føles litt som å egentlig ikke være sulten, men når jeg blir tilbudt noe godt takker jeg ja. Er det flere som har passert 30 som føler det slik?Anonymous poster hash: af28a...4f0 tror dette er ganske normalt. Er selv på din alder og har det sånn. Anonymous poster hash: d8b0f...ab1
Noorgie Skrevet 3. februar 2014 #8 Skrevet 3. februar 2014 tror dette er ganske normalt. Er selv på din alder og har det sånn.Anonymous poster hash: d8b0f...ab1 Vel, ikke for alle da og jeg er en del eldre enn dere. Jeg merker ingenting til manglende lyst og evne. Derfor koser vi oss stort sett daglig. Men som med så mye annet, det er selvsagt veldig individuelt. 1
Gjest Nordavind Skrevet 3. februar 2014 #9 Skrevet 3. februar 2014 (endret) .. Endret 23. april 2015 av Nordavind
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå