AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #1 Skrevet 3. februar 2014 Jeg føler ikke akkurat så stor utseendepress, eller jeg tenker på det hver dag, på jobb og på trening at jeg må se litt bra ut. Jeg klarer ikke å gå i butikken uten å være 90% fornøyd med hva jeg har på meg og hvordan jeg ser ut. Jeg trener fordi jeg vil se bra ut, ikke for å være sunn og frisk. Jeg har tatt tatoveringer for å se bra ut og for at det er fint å se på. Jeg føler meg bra, men tenker ofte på hvordan jeg ser ut og hva andre synes om meg når jeg er blant folk. Jeg er på ingen måte feminin eller homofil. Jeg er en 19 år gammel gutt. Litt sjenert også. Jeg er ikke perfekt, det vet jeg, ikke vil jeg være det. Jeg er ikke så gal...! Er det flere som har det på samme måte som meg? Lider jeg av noe slag? Anonymous poster hash: 43e56...e35
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Tatoveringer er ikke fint å se på...Anonymous poster hash: 62993...624
Gjest lillelarve Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Nei, du lider nok ikke av noe. Jeg tror de fleste på en eller annen måte føler et press, slik du gjør. Noen mer eller mindre enn andre. Vi innrømmer det ikke så ofte, men jeg tror mange føler det slik, helt innerst inne. Jeg kler meg ikke pent kun for min del. Jeg tenker ofte over hva jeg skal ha på meg for å dra på butikken og handle smør, kun fordi jeg vet at jeg vil møte på folk. Det handler en del om hva jeg ønsker andre skal tenke om meg.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Tatoveringer er ikke fint å se på...Anonymous poster hash: 62993...624 ikke? jeg kan være enig med deg at det er mangemange tatoveringer som ikke er fine. Anonymous poster hash: 43e56...e35
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 Nei, du lider nok ikke av noe. Jeg tror de fleste på en eller annen måte føler et press, slik du gjør. Noen mer eller mindre enn andre. Vi innrømmer det ikke så ofte, men jeg tror mange føler det slik, helt innerst inne. Jeg kler meg ikke pent kun for min del. Jeg tenker ofte over hva jeg skal ha på meg for å dra på butikken og handle smør, kun fordi jeg vet at jeg vil møte på folk. Det handler en del om hva jeg ønsker andre skal tenke om meg. Så bra.(påenmåte) I am not alone... Anonymous poster hash: 43e56...e35
Gjest lillelarve Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 Så bra.(påenmåte) I am not alone... Anonymous poster hash: 43e56...e35 Nei du er ikke alene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå