Gå til innhold

Er han interessert? HJELP!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere har truffet hverandre 6 ganger, der dere også har vært på middag sammen. Jeg synest det er HELT leitimt å lufte et for han. Du kan jo ikke forvente at han skal VITE at han vil ha et forhold med deg, men om det er noe han har i tankene må være helt ok å ta opp.

ikke truffet hverandre seks ganger, vært sammen utenfor jobb 6 ganger. jeg skal jo ikke spørre om han vil være kjæresten min skal jo bare spørre hvor han ser for seg at dette blir å gå.. om vi er venner eller om det ligger noe mer bak, slik at jeg kan se hvor vi ligger

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke truffet hverandre seks ganger, vært sammen utenfor jobb 6 ganger. jeg skal jo ikke spørre om han vil være kjæresten min skal jo bare spørre hvor han ser for seg at dette blir å gå.. om vi er venner eller om det ligger noe mer bak, slik at jeg kan se hvor vi ligger

Hvis det totale samværet utenfor jobb ligger over 15 timer totalt og ingenting har skjedd så kommer det heller ikke til å skje.

Skrevet

Jeg vil si det er lite og du stresser.. Jeg hadde selv blitt stresset hvis jeg var han og fikk et sånt spørsmål... Kan du ikke roe deg ned noen hakk og ta det som det kommer? Bare kos deg sammen med han og bli kjent... Setter dere begge like stor pris på tror jeg.. Ikke tenk forhold..

Anonymous poster hash: 5609f...267

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...