Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her er en business-ide som kan bli stor, velbekomme.

Du lager en app, hvor du på forhånd har innstilt tiden du er villig til å pule frivillig.

Han du vil pule har samme app.

Via bluetooth blir dere enige ved å trykke på en knapp, om å pule etter minste felles multiplum.

Appen kan parres mot et alkometer og en benzodiazepin-test, slik at dama ikke skal kunne komme i etterkant og hevde at det var "voldtekt."

Burde være like essensielt som dong.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller man kan bare be to personer i naborommet komme inn og bevitne mens man skriver under kontrakten på om at begge samtykker og er forstått med hva som kommer til å skje neste halve timen.

Hva betyr forresten dette?

om å pule etter minste felles multiplum.
  • Liker 1
Skrevet

Eller man kan bare be to personer i naborommet komme inn og bevitne mens man skriver under kontrakten på om at begge samtykker og er forstått med hva som kommer til å skje neste halve timen.

Hva betyr forresten dette?

At den som vil kortest eller minst i praksis bestemmer. F.eks du vil 2 timer, jeg vil tre, da blir det to timer. Du vil anal og muffdiving, jeg vil bare muff, det blir bare muff. Jeg tenkte ikke at appen skulle gange opp fisting og slikking, og komme med et minimum av semi fistslikking.

Skrevet

Selvfølgelig.

Er ofte jeg har lyst på bare 2 timer anal istedenfor 3 timer muff, og da er det greit å ha avtalt dette på forhånd.

Med en klokke som ringer og sier når tiden er ute da?

Kanskje en videofunksjon som filmer akten slik at det kan gjennomgås for evt overtramp i ettertid dersom man var uenig om rammene ble fulgt?

Jeg har alltid problemer med å forklare hvorfor jeg har et kamera stående på stativ i hjørnet, dette ville gjøre det mye lettere å bortforklare.

Skrevet

Fungerer ikke.

Selv om beruselsen blir dokumentert som lav og alle andre avtaler har blitt gjort, vil fortsatt en part kunne si "jeg husker ikke", dermed kan den andre parten bli anmeldt for voldtekt.

Anonymous poster hash: ed39d...48a
Skrevet

Fungerer ikke.

Selv om beruselsen blir dokumentert som lav og alle andre avtaler har blitt gjort, vil fortsatt en part kunne si "jeg husker ikke", dermed kan den andre parten bli anmeldt for voldtekt.

Anonymous poster hash: ed39d...48a

Hva med et elektronisk spill, omtrent som sånne bevegelsessensor-greier, som kunne blitt brukt på samme måte som politiets standardutformede skjemaer som leger må følge og fylle ut for å dokumentere rus i forbindelse med trafikkulykker? Hvis dama el typen kan gjøre yogaøvelser i blinde, så er det greit å pule. Da har man i hvert fall mindre å bevise.

Skrevet

Bakgrunnen for ideen er god, men det kommer ikke funke i praksis. Verken folk som vil eller ikke vil ha sex kommer til å finne frem telefonene sine og fikle med dem for å dokumentere at man skal ha sex med samtykke.

Noen andre punkt

• Personvern-biten bak dette, skal man ha en sentralt lagret database med hvem som har sagt seg villig til å ha sex med hverandre (her snakker vi da altså om noe som vil holde i retten)?
  • Dette blir reneste dokumentasjonsliste for hvem man har hatt sex med. Ikke alle som er interessert i å være på en slik liste.
  • Og hvem er egentlig interessert i å gå rundt med en app på telefonen som sier at man har går rundt forberedt på sex hele tiden? Og hvis den andre personen ikke har appen, skal dere da begynne å fikle med å laste den ned? Moodkiller deluxe.
  • Hva med de tilfellene man ikke er interessert i å dokumentere noe slikt? Dette kan være fordi man ikke vil at partner/fremtidig partnere skal kunne få rede på slikt

Motforslag: Lag en telefontjeneste hvor man ringer og begge leser inn hva man skal gjøre. Eneste måten å få ut igjen opptaket er ved rettskjennelse. Jeg tviler på særlig mange kommer til å gjøre dette heller.

Uansett - vil en innføring av en slik tjeneste kunne gjøre det mer trolig at "udokumenterte" samtykkende samleier er lettere å tolke som voldtekt? I så tilfelle er man på feil spor.

Skrevet (endret)

Foreslår at man også opererer inn en NFC chip under huden (i lysken området?). Da har man en orntli skritt-teller.

...hm, kanskje man kan kombinere dette med en litt kraftig pacemaker også? Den som på forhånd har programmert inn "no sex" i sin chip, gir en innpåsliten og uønsket beiler/beilerinne et kraftig støt på dennes edlere deler. Samleie deactivated.

Den eneste hemskoen er at alle må gå med en innoperert chip og støt-pacemaker, ellers kan man bare peise på.

Man bør vel også justere reddevidden på dette her, så man ikke får "uhell" i drosjekøer og andre plasser man står tett.

..kom på en ting til: sadomachosister kan jo bare ha "no sex" kodet inn hele tiden.

Endret av Lutetium 71
Skrevet

Her er en business-ide som kan bli stor, velbekomme.

Du lager en app, hvor du på forhånd har innstilt tiden du er villig til å pule frivillig.

Han du vil pule har samme app.

Via bluetooth blir dere enige ved å trykke på en knapp, om å pule etter minste felles multiplum.

Appen kan parres mot et alkometer og en benzodiazepin-test, slik at dama ikke skal kunne komme i etterkant og hevde at det var "voldtekt."

Burde være like essensielt som dong.

Her er en bedre app: Den heter telefon og man kan lett få fatt på alle vennene sine som kan komme bortover og gi teite deg ei lekse du seriøst fortjener.

• Liker 1
Skrevet

Her er en bedre app: Den heter telefon og man kan lett få fatt på alle vennene sine som kan komme bortover og gi teite deg ei lekse du seriøst fortjener.

Pros: Native app på alle plattformer.

Cons: Varierende support.

Skrevet

Pros: Native app på alle plattformer.

Cons: Varierende support.

Jeg lo godt nu. :hjerter:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...