Gå til innhold

Stygge pupper etter graviditet/amming

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 26 år som fikk mitt første barn for 1 år siden. Ammet i 10 mnd.

Fra før har har jeg aldri hatt spesielt store pupper, men jeg har aldri brydd meg så mye om det, syntes de har vært passe i forhold til kroppen min.

Men nåå.. :sjokkert: De ser ikke ut! Jeg har fått helt sinnsyke strekkmerker på puppene, ikke noe annet sted på kroppen til tross for at jeg fikk svæær mage, det er helt merkelig! Strekkmerkene er "dype" eller hva jeg skal si, skikkelige spor.. Og i tilegg har puppene mine blitt mindre enn de var FØR jeg ble gravid, men alikevel henger de... så dere kan jo forestille dere. Det ser rett og slett helt forjæv... ut.

Jeg vurderer å gjøre noe, problemet er at jeg danner keloide arr og kan ikke helt se for meg at det kommer til å bli særlig pent og legge inn silicon f eks eller ta brystløft (?). Da kommer det jo til å bli større pupper, men strekkmerkene er vel fortsatt der og i tilegg med store arr på hver pupp? :glare:

Hva i all verden skal jeg gjøre?? Jeg kan altså IKKE vise puppene mine til noen mann i hvertfall og jeg gruer meg skikkelig til sommeren, kan ikke gå med spesielt utringete topper heller, da man ser strekkmerkene godt..

Åhh.. Dette er virkelig ikke morsomt:/ :frown:

Anonymous poster hash: aa7eb...da8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...