Gå til innhold

Dere som bruker bind


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva slags truser/undertøy bruker dere som bruker bind (vanlige bind, ikke string) under mensuken? Fint om dere kan legge ved bilder/link også :)



Anonymous poster hash: 79514...920
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt vanlige hipsters, da jeg liker undetøy som er lave i livet.



Anonymous poster hash: 3e5e4...91a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker det jeg alltid bruker, hipster/hotpants-type.

(Hvis du går inn på sidene til HM og ser på undertøy kan du se samme type der.)



Anonymous poster hash: 094d4...645
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker boxere fra Pieces når jeg har mensen. Det har liksom blitt mensentrusene, siden de er en del større



Anonymous poster hash: 844e4...b15
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellowrose

Jeg bruker Hipsters fra Pierre Robert, de er helt fantastiske å bruke under mensen. Veldig myke og behagelige å ha på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem faen bruker bind? Æsj! Det er ekkelt og det stinker! Bedre med propp da, det stinker ihverfall ikke. Forutsatt at man er nøye med hygienen og skifter ofte, seff.

Anonymous poster hash: 6edcf...1e0

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hva slags truser/undertøy bruker dere som bruker bind (vanlige bind, ikke string) under mensuken? Fint om dere kan legge ved bilder/link også :)

Anonymous poster hash: 79514...920

stygge bomulls bestemortruser

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hvem faen bruker bind? Æsj! Det er ekkelt og det stinker! Bedre med propp da, det stinker ihverfall ikke. Forutsatt at man er nøye med hygienen og skifter ofte, seff.

Anonymous poster hash: 6edcf...1e0

har prøvd tampong. ikke fornøyd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem faen bruker bind? Æsj! Det er ekkelt og det stinker! Bedre med propp da, det stinker ihverfall ikke. Forutsatt at man er nøye med hygienen og skifter ofte, seff.

Anonymous poster hash: 6edcf...1e0

Bind er mer hygienisk enn tampong, visste du det? Den er ikke ekkel og stinker ikke hvis du skifter den regelmessig og vasker deg selv, noe jeg forventer at de fleste gjør. Bare fordi du ikke liker det og har dårlige erfaring med bind, betyr det ikke at alle andre har det slik.
Hilsen en som har brukt tampong, men etter litt underlivsplager er bind det beste.
Bruker for øvrig hipstere.

Anonymous poster hash: 38ab9...d92

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem faen bruker bind? Æsj! Det er ekkelt og det stinker! Bedre med propp da, det stinker ihverfall ikke. Forutsatt at man er nøye med hygienen og skifter ofte, seff.

Anonymous poster hash: 6edcf...1e0

Må bruke begge deler :P men takk for at du var så hyggelig mot oss bind-brukere ;)

Er en del hipstere fra Pierre Robert her til dette formålet. Men alle slags hipstere er ok egentlig.

Anonymous poster hash: 314d8...2e0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker hipster/bokser truser. Bruker to truser samtidig da blir det mye strammere og man kjenner ikke bindet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker både bind og tampong. Gidder ikke å stå opp om natten for å bytte tampisen.

Går for enten vanlige truser, eller hipstere.



Anonymous poster hash: 53673...fee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bind er mer hygienisk enn tampong, visste du det? Den er ikke ekkel og stinker ikke hvis du skifter den regelmessig og vasker deg selv, noe jeg forventer at de fleste gjør. Bare fordi du ikke liker det og har dårlige erfaring med bind, betyr det ikke at alle andre har det slik.
Hilsen en som har brukt tampong, men etter litt underlivsplager er bind det beste.
Bruker for øvrig hipstere.

Anonymous poster hash: 38ab9...d92

Ja da, det er bedre for kroppen, men dere lukter, selv om dere ikke merker det selv.

Anonymous poster hash: c8328...f8a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da, det er bedre for kroppen, men dere lukter, selv om dere ikke merker det selv.

Anonymous poster hash: c8328...f8a

Alle mennesker lukter når du går kloss inntil. Litt søt mens-lukt har aldri drept noen.

Anonymous poster hash: 094d4...645

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bruker Hipsters fra Pierre Robert, de er helt fantastiske å bruke under mensen. Veldig myke og behagelige å ha på :)

Enig. Er stort sett bare det jeg bruker da! Er veldig behagelige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker bare bind om natten, orker ikke følelsen av det om dagen. Jeg bruker noen pene hotpants/truser i bomull bare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da, det er bedre for kroppen, men dere lukter, selv om dere ikke merker det selv.

Anonymous poster hash: c8328...f8a

Jeg har aldri kjent menslukt av noen. Lurer på hvordan du greier det, snuser du kvinnfolk i skrittet??

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

String funker fett med bind med vinger :fnise: unngår at alt sølet renner bak i ræven og ned på lakenet.



Anonymous poster hash: 81971...d64
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...