AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Til dere som har operert blindtarmen med kikhullsoperasjon: hvor lenge tok det før dere ikke hadde vondt/ubehag ved bevegelse igjen? Jeg ble operert for 1 md siden og det kjennes som det river og sliter litt enda. Legen sier det er normalt. Ingen infeksjon,men kjenner godt at det stikker og er vondt innvendig ved navlen og der blindtarmen var. Begynner å bli utålmodig jeg. Anonymous poster hash: 9330d...56f
Blåbært Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 Jeg fjernet min i april 2011, riktignok ikke med kikhullskirurgi, men vanlig åpen kirurgi. Jeg slet ganske lenge med vondt inni magen, etter at såret var lukket og grodd. Jeg snakket da med en lege, som sa at det sannsynligvis var stivt arrvev som gjorde vondt ved bevegelse, men at det ville mykne etterhvert. Jeg har ingen plager den dag i dag :-)
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Ok. Da får jeg satse på at det ordner seg til slutt! Takk for svar. Anonymous poster hash: 9330d...56f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå