AnonymBruker Skrevet 2. februar 2014 #1 Skrevet 2. februar 2014 Vi er et par på 19 og 20 år, og jeg er veldig fornøyd med sexlivet vårt. Men når jeg snakker med venninner osv, og vi kommer inn på temaet sex, så virker det som vi er litt mer utsvevende enn mange. Vi har hatt sex i alle mulige stillinger, jeg deep throat'er, vi har analsex, ja - rett og slett så "elsker" vi ikke, vi knuller ordentlig! Og det har vi vel gjort fra første stund. Føler at det er sjelden noen romantiske øyeblikk under sex der vi tenker at vi elsker hverandre og ditt og datt, det er mer sånn at når vi prøver å være roligere, så ender vi opp med å gå lengre og lengre. Hva tenker dere om det? Er det vanlig, bare at folk ikke snakker om det? Eller er det litt drøyt til å være så unge? Anonymous poster hash: b823e...884
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #2 Skrevet 3. februar 2014 spiller det noen rolle om det er vanlig eller ikke? om dere er fornøyd med sexlivet deres så må dere da bare fortsette med det dere gjør. hva andre gjør spiller ingen rolle Anonymous poster hash: 4f187...a7e 2
skreppamedleppa Skrevet 3. februar 2014 #3 Skrevet 3. februar 2014 Sier meg enig med ab. Spiller det noen rolle for dere hva andre gjør/ ikke gjør i senga? Blir sexlivet deres bedre eller være av at andre gjør det samme som dere eller ikke? Du/ dere koser dere jo og det gjør helt garantert andre som har sex på andre måter også så det spiller vel ingen trille..
Adina Skrevet 3. februar 2014 #4 Skrevet 3. februar 2014 Det dummeste folk gjør, er å høre på andre og forsøke å tilpasse sin egen oppførsel i sengen etter hva andre gjør. Det er mye bedre å gjøre det man selv vil og som man selv liker best... Å slutte med noe man liker fordi noen andre syntes det er "feil" er jo idioti... I ditt tilfelle kan du bare smile for deg selv å tenke: Dere aner virkelig ikke hva dere går glipp av.
skreppamedleppa Skrevet 3. februar 2014 #5 Skrevet 3. februar 2014 Det dummeste folk gjør, er å høre på andre og forsøke å tilpasse sin egen oppførsel i sengen etter hva andre gjør. Det er mye bedre å gjøre det man selv vil og som man selv liker best... Å slutte med noe man liker fordi noen andre syntes det er "feil" er jo idioti... I ditt tilfelle kan du bare smile for deg selv å tenke: Dere aner virkelig ikke hva dere går glipp av. Men vist disse vennene ikke synes anal sex og deep throat er turn on går går de jo heller ikke glipp av noe, på samme måte som ts sikkert ikke føler hun går glipp av noe heller. Å ha ulike seksuelle preferanser handler jo ikke om å gå glipp av noe, men at man er forskjellige. .
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #6 Skrevet 3. februar 2014 Sex er veldig forskjellig fra partner til partner da...Anonymous poster hash: d99ec...a4d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå