Gå til innhold

Blinkende vinduer - full harddisk - reparer PC - Premie

Fremhevede innlegg

Skrevet

Plutselig har det begynt å dukke opp vinduer i Firefox som står og blinker og forteller meg at jeg har vunnet en premie, har full harddisk, må reparere systemet osv. Det er ikke vanlige pop-up vinduer, for det har jeg sperra for. Vinduene dukker opp på forskjellige nettsider, så det er nok ett eller annet tilegg som har hekta seg på Firefox. Noen som har gode råd? Har prøvd å tilbakestille PCen en drøy uke tilbake, men det hjalp ikke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville forsøkt en annen nettleser.

Skrevet (endret)

Du får prøve ut dette programmet Malwarebytes

Håper du ikke trykker på noen av de linkene/meldingene som kommer fram.

Endret av -Leon-
Skrevet

Legg ut et skjermbilde? Du vil ha en knapp på tastaturet der det vil stå print screen/Prt Sc, har du en liten laptop må du kanskje holde inne "Fn" først. Så limer du inn i f.eks. paint og lagrer.

Anonymous poster hash: 81165...232
Skrevet (endret)

Fungerer IKKE greit med andre nettlesere ALLIKEVEL. (Trodde Chrome ikke var berørt, men det var atlså feil..). Her kommer noen eksempler:

(Reklame for PC world og melding om lite plass på harddisken kommer fra ett skjermbilde, mens tilbudet om å finne ut om ytelsen på PCen er dårlig kommer fra et annet skjermbilde.

Edit: Lagt til bilde + rettelse om nettlesere som er berørt.

post-61785-0-66917600-1391451287_thumb.j

Endret av petterm
Skrevet

Har du adblock i Chrome eller Firefox? Eller jeg regner med du ikke har det siden du får opp slike vinduer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...